Ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh vill inte !!! vill tillbaka :-) :-)

Usch ja sitter här å längtar tillbaka till värmlänningarna :-( :-(
Har haft en sån underbart trevlig helg så ni anar inte alls .........


Hmm ja det bestod av fika ute tillsammans med Jenny å Maddis å Katta å hennes mor .. va mycket trevligt
Efter vi fikat lite gottit så åkte vi till hennes mor som vänta på oss så gick vi ut å gick med alla doggarna .. Sååå mysigt .
Vi gick å träffade lite kor å det tyckte Brolle va mycket mysko .

Kan man verkligen hälsa på sänna dära ..Hmmm mycket skeptisk va han ..
MEn därimot Hild va ju inte det som sprang å bokstavligt talat PUSSADE på alla korna som hon bara kom åt .. å ja det va inte kor utan det va tjurar .. såååå söta va dom men ja nä det tyckte inte Brolle mannen ..
Sen så gick vi hemmåt å vi vatt DYNGSURA om fötterna ..Tack Britt för en trevlig promenad !!


Sen bar det av ut till Jennys Styvmor å hennes far för å hälsa på frida lus .. Trevligt .. kaffe å kaka där me  å sen släppte ja brolle mannen lite med Dundra så han fick springa av sig lite .. Å det gjorde dom verkligen .. Busade som bara den .. Annars så har Brolle verkligen skött sig kanon .. *stolt*

När vi vatt där ute så bar det iväg hem igen å färga håret å hoppa i badet å det va verkligen såååååå underbart för mina fötter mådde inte bra av detta blöta .. va IS kall ...huuuja
Ja ett par cider å en öl senare kom Katta å vi tjöta å gjorde oss iordning .. Ut me hundarna i högklackat å sen bar det i väg till PARKEN ... ha ha ha jag trodde verkligen jag skulle få uppleva samma som förra gången då det bara va vi å fem pers till ....SUCK tänkte ja ..
 Men men efter två shotts å en öl så bara va det helt fullt .. ha ha det va verkligen skita skoj ..
Å öl å lite dans å lite tjabb å ett glasöga i backen så va kvällen gjord för BEata ...ha ha ja blev lite onyckter så när det stängde så skulle Jenny å Katta ner till Torggrillen för å äta å ja som då inte alls va hungrig gick hem till JEnny igen .... Hmm pratade lite med Ullrik å sen gick ja å la mig i min underbara soffa ... Hmmf not men sen så mitt i alles så kommer hon å väcker mig .. MORRRRR  .. ja ja jag fick ge igen då ja väckte henne när ja vatt ut me alla hundarna :-) pay back time hi hi hi

Sen så på söndagen så vid två så bar det iväg ut till Klubben å det va riktigt roligt ..
Brolle fick vara med å kolla runt lite å träna lite sámtidigt ..:-) han kunde lite i alla fall . Men farliga byggnaden skulle ju promt äta upp honom .. Hmm han reagerar väldigt lustigt på vissa saker men men spökar väl lite i huvudet på honom
Kom faktiskt på att ja gärna skulle vilja komma i gång å bli mycket mera aktiv med hundarna i klubben .. så skoj va det JUE
Men men sen så vatt det inte så mycket mer liv så sätt utan vi va ganska så rätt dävna efter helgen så vi vilade lite å sen vatt det tvn som hägrade å lite till..
Sen i dag så försov ja mig lite å kom inte i väg som ja skulle men va ändå hemma vid kvar över två !
Jag hade verkligen SÅN ÅNGEST när jag lämnade Filipstads skyltarna nästa att ett kom en TÅR ...usch det va verkligen jobbigt
Tack GUMS
för en som sagt helt underbar helg å ja kan inte längta mer än vad ja gör .. är så det värker till du/ni kommer ner :-)

Puss Gums å Love for us ALL!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Har du klippkort så jag ska minnas dig??

Mejl-adress (Bara för miiig)

Har du nån egen blogg?

Finns det något du vill säga mig?:

Trackback
RSS 2.0