ahhh men jisses !!!!!!!! Pucko ja !!

Hmm ja undra va man kan ha i huvudet när man glömer å hämta tre paket i två dagar .. hmm ja jag börjar nog å bli senil tror jag ..
Ahh va allt är underbart . vill bara att tiden ska gå liiite snabbare ,,,, kommer bli så mysigt :-)
Att man kan längta så ..
I dag har ja jobbat å sen så har ja varit in tillstan å handlat lite å så .. Sen så blev det turen ut å hälsa på Loppetoppen ...
Huja saknar henne som FAN men så ser ja skillnaden på Brolle å då kan ja faktiskt stå ut ett tag till tyckre jag ju ... Hoppas bara hans lugn hller i sig sen när hon kommer hem igen
.. han har börjat lyssna som bara den å sover brevid mig på natten å bara softar när han är inne ..ä
He he i dag på morgonen så fick han spelet å skulle inte gå in i bilen .. ahhh lite bråttom .. men till slut så kom han å hoppade in så glatt..
Nu i kväll så har ja ätit lite gott med mymy  mmmmums så gott det va !
Mysit lite å nu så har hon knoppat i säng för typ en å en halv timme så nu sover hon så gott så gott ..
Hmm ja i morgon jobabr jag ju sista dagen så sen är man arbetslös då .. Hmm ja får ju ta tag ordentligt med saker å ting nu ..

Å inte visste jag att man hade hästar som jagar ut andra ut ur hagen bara så där hux flux... Hmm undra då varför han går ut ett par antal gåner PER dag då .. nä nä men hästarna behöver ju inte ridas för dom får ju så pass mycket motion eftersom dom springer å jagar Max hela tiden ...Kponstigt att man inte sett dom jaga honom nån gång då .. måste ju verkligen passa på när man vänder ryggen till .. Eller ja ALLT händer ju så fort man inte är hemma ...
Mina hästar har då inte gått ut å jag har har inte hindrat er till att sätta på ett elagrigat .. Jag behöver inte det till mina .. hade jag gjort det så hade ja satt upp ett för LÄNGESEN !!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Har du klippkort så jag ska minnas dig??

Mejl-adress (Bara för miiig)

Har du nån egen blogg?

Finns det något du vill säga mig?:

Trackback
RSS 2.0