Usch va träligt väder det ska vara

kan det inte få vara sol å lite värme .. saknar värmen som va jue .. Håll tummen att det blir fint nu snart igen .
Inte för att ja kollar på något väder så jag har ingen koll på vad som komma skall
I dag så ska ja städa av lite här å sen så ska jag till stallet en sväng . skulle behövt att rida henne i dag men vet i hundan om ja verkligen hinner det . Min mor å far kommer i dag å så ska jag åka å hämta fille pille i askesund.
Har längtat som fan efter honom . min lille sötis .. usch varför ska det vara så här för vill han han hos mig hela tiden .
Två veckor är JÄTTE lång tid både för mig och honom å sen två ynka dagar är inte mycket när han är här .. mitt hjärta går sönder ..... Undra om det skulle fungera å ha varannan vecka boende så han får ha sin mamma oxå . Usch fan fan fan fan fan Om jag skulle föreslå det för honom så skulle han sätta igång igen med sitt jävla liv .
men varför ska jag avstå från mig son . han behöver väl sin mamma med å inte pappa influeras av sin far ......... Vill verkligen inte att han ska bli som han .
Nej nu ska ja gå upp å sätta fart
Baj baj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Har du klippkort så jag ska minnas dig??

Mejl-adress (Bara för miiig)

Har du nån egen blogg?

Finns det något du vill säga mig?:

Trackback
RSS 2.0