Hm ja midsommar ?!?!

ja undra vad man ska hitta på i dag ..


jag ska till stallet å rida tänkte ja å fixa iordning henne .
Igår va ja å Katta Niklas My Jenny å Kim å Maddiz i Karlstad å åt på Mc donald .. gottit
va mycket trevligt . Måste ju säga att sällskapet är ju helt underbart att umgås med ..
Jag saknar nästan bara en människa å det är min ninis ... särkilt en da som denna
just i dag saknar ja småland .. å  mor å far . hade ja kunnat så hade ja åkt hem i helgen ..
Annars så är det faktiskt inte så farligt .
Å så har Brolle blivit anmäld till Amstaff specialen . Tack Ewa mycket snällt av dig .
så ni anar inte hur mycket ja längtar tills den 18 Juli en utställning med bara amstaffs ..så nice
börjar faktiskt redan bli nervös ...huja men men får hålla alla tummar å tår
Blir Jenny å Dundra å Katta å Gaia å Sandra å Buddha å sen vet ja inte riktigt vem Ewa ska ha med sig .. hoppas det kommer många av Brolles syskon är ju så roligt att få se dom .

Sen så har ju lilla Ella fått sina små söta bebisar ..
häromdagen så vaknade ja av att my hade öppnat till Brolle så ja hörde han sitta å yla så då gick ja ner å kolloade på vad han gjorde . satte mig å tog en cigg som vanligt .. rätt som det är kom lilla Ella som hade blivit jätte liten smal å så va hon alldeles kläggig rund bakbena ..
Jaha vart har hon nu lagt dom tänkte ja .. så ja följde med henne uppepå å då hade hon lagt tre små fina sötisar uppe i mys gaderob ..Ok tänkte ja det va ju ett lagom antal tänkte ja .. kollade över dom lite å så hörde jag något som låg å jamade ynkligt här nere nånstans .. fort ner å började leta ..
Hmm jo då hon hade ju varit nere å börjat föda tror ja för där log det tre stycken till .. Tyvärr så hade hon lagt dom på det kalla golvet så det va en som hade fått åka till himlen .. två st va jätte nerskylda så jag fick sätta mig å gnugga dom torra å få upp värmen på dom . fick ta två pet flaskor med varmt vatten i å efter en liten stund så började dom komma till liv så då släppte ja ner dom till Ella å dom andra små liven ..la även ett par pet flaskor där så dom skulle få lite varmt å gott .
Så nu har vi fem små söta som Ella pella tar hand om så fint .


Mer bilder på dom får ni sen när dom blivit lite äldre .. vet ni om någon som söker kisse så finns det här ..
ha en underbart gla midsommar
kram kram på er alla

Kommentarer
Postat av: mamma

Ja det tycker jag gott att du kan göra, du är saknad här nere i småland.

En glad midsommar till dig med.

mamma o pappa

2009-06-19 @ 12:55:33
Postat av: Nina

Saknar dig med gumsan!

Men nu kommer vi snart upp till dig =)

kram kram =)

2009-06-20 @ 18:30:47
URL: http://ninis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Har du klippkort så jag ska minnas dig??

Mejl-adress (Bara för miiig)

Har du nån egen blogg?

Finns det något du vill säga mig?:

Trackback
RSS 2.0