Blogg torka ...

Eller nja .. känns som att ja inte har något att skriva om .. visst finns ju saker å ting man kan dravla om men ja orkar inte ..
Lilla tok fia till häst har installerat sig å fått sig en kompis vid smeknamn kossan :-) ett skäck sto på tre år 
Hon verkar att trivas å tycker nog det är ganksa skoj å kolla på allt som händer runt omkring .
I måndags så red vi ute på ute volten men hon kunde inte riktigt slappna av så ja jag red henne lite i rid tältet å där släppte hon av lite .. hon är ju helt underbar att rida när hon slappnar av å hittar stödet i handen .. I går så red ja henne på ute banan igen å visst hon va lugn till å börja med men sen så kom det flera som skulle rida å hoppa så jag tror det blev lite mycke i huvet på henne . Men ett par små skutt tog vi .
Sen när jag har råd har ja tänkt att börja träna både hopp å dressyr. behövs om ja säger som så !!!
I dag så skulle vi varit upp till mys skola men i dag när hon vaknade så hade hon feber . Så är det övergående så får vi åka dit i morgon sa dom så vi hoppas att det bara är över dagen . Visst jag tror ju inte det men ja hoppas för mys skull att hon får kolla å se vart hon ska vara i höst .
Annars så ska jag ut till stallet å ev rida ut med en annan .. en lugn liten tur blir det nog med tanke på att hon har en unghäst .
Nej nu blir det en kaffe ..
Kram på er alla .
baj baj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Har du klippkort så jag ska minnas dig??

Mejl-adress (Bara för miiig)

Har du nån egen blogg?

Finns det något du vill säga mig?:

Trackback
RSS 2.0