uj uj så underbart

Igår så pratade ja med en som ja inte pratat med på ett tag å det kändes så skönt .. ville verkligen inte ha det så ..
Så nu är alles på topp förutom att dom bor så långt bort .. Vill ha mina gums här jue

Jag har ännu en gång fått bekräftat att det inte va ett misstag att jag flyttade hem igen ... tack gode allmäktige för mag skänslan du gav mig å min mor som frågade hur allt stod till egentligen ...
Tack å bock
Har nu fått en lägenhet som ja flyttar in i den 15 juli .. så gottit . allt bara löper på nu
Å så har ja ringt till mys skola å fixat med dom så hon kommer få gå tillsammans med de som hon gick på dagis me ... Skönt för stumpan å få känna sig lite hemma i alla fall.. ganska stort att kliva in i skol världen
Å i dag har Nina å jag å My varit å badat Loppan å brolle .. tror nina blev lite chokad av loppans beteende när hon bada .. he he hon är ju hur ivrig som helst .. älskar verkligen å jaga sina plask som hon självmant gör :-)
såå rolig är hon ..kanske kan få låna mor min kamera så ja får ta lite kort på dom när dom stojar å har sig :-)
Nu ska vi snart bort dit igen .. det åskade ju som fan så vi hann inte i å bada riktigt så vi får åka bort å ta det nu i stället :-)

Så ha det så gott så hörs vi kanske senare
Baj baj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Har du klippkort så jag ska minnas dig??

Mejl-adress (Bara för miiig)

Har du nån egen blogg?

Finns det något du vill säga mig?:

Trackback
RSS 2.0