Japp japp

Då va det fixat .. nycklar till lägenheten har jag varit å hämtat nu så nu är det bara å börja köra saker ..
Hoppas nu verkligen att allt löser sig så jag får ner mina saker från Filipstad .. hade underlättat det för oss alla tror jag ju ..
Just nu sitter jag å väntar på mitt ex . vi ska åka ut till pållan lite å han ska sko henne .. behöver bli fin om fossingarna igen =)
Annars så har jag inte gjort så mycket mer . tagit det mestadels lugnt .. å senare i kväll ska jag i väg ..
Ska bli mycket trevligt ...he he alltid skoj å få göra det man har drömt lite smått om ..  .. NICE me like
Helgen blir nog fridfull eftersom ja inte har så stor artat med pengar .. va ju meningen att ja skulle pkt till Köping å ställt brolle mannen men ja har inte råd nu ... Surt som fan men det får bli så ändå ..
He he hade en sån sjuk dröm om just köpings utställningen .. Brolle tog sitt första Cert där .. hmm hade det nu varit så så hade ju ingen mer än jag blivit gladare .. Men men som sagt det kommer fler utställningar å förhoppningsvis lite närmre här oxå ....,.
Nej nu ska ja gå å ta mig en kaffe i väntat på att exet ska komma .. Å mymy å fille pille hoppas jag verkligen är me med !!
Sötisarna små .. Love YA
Baj baj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Har du klippkort så jag ska minnas dig??

Mejl-adress (Bara för miiig)

Har du nån egen blogg?

Finns det något du vill säga mig?:

Trackback
RSS 2.0