Hmm ja det hära med blogg

fasen man glömmer ju bort den i mellan åt å så när man väl sätter sig så vet ja inte vad ja ska skriva ..
Det enda jag har gjort nu sen i söndags är å gosat med barnen .. full ös medvetslös .. ja mer eller mindre medvetslös blir ju ja efter en dag .
felix är ju hur go som helst likaså my .. han pussas å kramas mest hela tiden med alla .. he he
annars så har ja hållt på lite med bilen .. Har faktiskt lyckats själv å byta broms belägg å satt dit skrik plattor ... I DID IT .. trodde inte det skulle vara så enkelt när man väl kolla å så hur det såg ut .. sen har far min fått hjälpa mig å kolla vad det va som va fel med min belysning inne i bilen
Ingen jord men men nu funkar det ..he he ja lyckades å bränna säkring när ja skulle kolla å se .. men men tur man har en jävligt kunnig far inom det mesta . Tack tack .. sen har min ninis varit här å tjötat å städat bilen invändigt .. ska säljas så vill nån köpa så är det bara att hojta till .. i helgen blir det lugnt .. sitter å hoppas lite på att ja kan flytta nu till mitten på nästa vecka eller kanske tom nu i helgen .. hade varit himlans gottit .. Jag längtar till ensamheten .. det har varit jätte bra å fått bo här men det är inte så lätt med barnen å allt så sätt..
Har verkligen två helt underbara föräldrar som ställer upp på ens misstag ... Love ya
Nästa helg blir det förhoppningsvis Filipstad å sen köping ... allt annat ska bara lösa sig .
nej nu ska ja ta mina barn ..röjer som hundan
Baj baj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Har du klippkort så jag ska minnas dig??

Mejl-adress (Bara för miiig)

Har du nån egen blogg?

Finns det något du vill säga mig?:

Trackback
RSS 2.0