fasen va tiden rinner i väg

såg nu att ja inte bloggat på en hel vecka typ ... hmm
ja jag har haft ganska mycket att stå i ..
Har flyttat in helt i lägenheten å varit uppe i filipstad å hämtat mina saker ...FY FAN VA UNDERBART
det kan ja lova .. så gott å slippa ha sakerna i en pundar håla .. tack å bock snälle far som kunde följa med mig upp.
Annars så har det bestått av upp packning å rensning .. Nina har varit här å hjälpt mig i dag .. å när vi kom ner från filipstad så kom linuz å nina å pappa å mamma å hjälpte mig å bära in allt . Mitt i allt stök kom även lille fille pille ..
Allt va typ helt upp å ner å så skulle ja få upp två sängar till my å felix .. men men med hjälp så fick ja upp dom så dom kunde gå å sova lite ..
Å sen har ja varit å jobbat så himla gott å få in lite pengar så sätt .. det behövs ju om man säger så .
Nu ska ja bara leta reda på ett tv bord å ett soff bord som passar in här .. hittat ett som ja mailat på så ja hoppas att det finns kvar . Hade passat skit bra här .
I morgon ska ja fortsätta här å få upp lite på väggarna i köket å fixa resten sen måste ja städa av .. fan va skit man drar med sig in när man springer ut å in hela tiden ..
Hoppas på lite fint väder så man kan åka å bada med barnen lite .. men det blir det ju aldrig blir sååå sur ..
Så ska ja anmäla lille mannen till en utställning tänkte ja ..
Grattis Katta till erat resultat i dag .. Är som ja sagt hela tiden .. Hon är fin .. !!!!
nej nu ska ja se vad som går å fixa till å äta är lite smått hungrig nu kände ja ..
Men men en lite uppdate fick ni i alla fall
Men TACK MOR Å FAR å LINUZ å NINA för all hjälp ni hjälpt till med ..
<blir middag hos mig nån dag sen när allt är färdigt här =)
Kram å natt natt

Kommentarer
Postat av: mamma

blir det mycket äppelpaj o vaniljsås till efterätt så kommer jag, annars så få det vara. hihi

2009-07-26 @ 01:23:22

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Har du klippkort så jag ska minnas dig??

Mejl-adress (Bara för miiig)

Har du nån egen blogg?

Finns det något du vill säga mig?:

Trackback
RSS 2.0