Tack Tack

Tack så hemskt mycket för din tid å ork du la ner på min blogg .. Tack å bock .. blev bra ,, Men du måste komma hem hit så du får se hur den dära far ner som fan .. Hmmmmmmmmm störande
Fattar inte varför heller

Ja ja här är det förkylt som fan .. hostar å rosslar som fan .. JOBBIGT .. så nu har ja fått börja använda mig av astma spray igen .. skönt att det är övergående i alla fall så man inte behöver använda det hela tiden
Skulle ju ska bort då .. blir ju tokig av denna bricanyl...
Men men huvudasaken är ju att den hjälper ..
Annars så är det jobba som gäller å my på dagis å Felix skolas in me nu å det verkar funka bra ..TILL min stora frustration så vill ja inte ha han där .... vill ha han hemma så ja kan hämta å lämna å så på dagis ..har inte koll på nånting längre känns det som USCH
suck suck .. ja ja va är en bal på slottet .....absolut absolut UNDERBAR å det är min lille son .. lovely
Han kommer hem här i dag så det ska bli skönt å få ha han hemma i helgen

Tack å hej baj baj

Kommentarer
Postat av: jelix

hejsan ! vart ska han gå nu då?? lille felix .. hur har ni bestämt ?



hoppas att du kryar på dig kramkram !

2009-01-15 @ 09:55:19
Postat av: Maddis

Krya på dig.

Hoppas du hittar till "galna" Värmland snart



Här hoppas vi på snö å kyla så vi kan åka bob ;)



Kramizz

2009-01-15 @ 19:21:09
URL: http://maddizz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Har du klippkort så jag ska minnas dig??

Mejl-adress (Bara för miiig)

Har du nån egen blogg?

Finns det något du vill säga mig?:

Trackback
RSS 2.0