Sjuka barn å en vän på besök

Ja veckan har bestått av ganska lite faktikst .. trodde ja skulle fått jobba men det sket sig då min flicka har fått vara hemma mesta dels av vecka på grund av Feber . Fan hon hade 41 grader här i går å i natt så har hon legat å yrat å haft sig .. i natt gick hon i sömnen å rakt in i väggen GALLSKRIK kom då .. å ja for upp som en överraskad bäver från lappland med lapp sjuka å  fattade ingenting .. Stackarn helt borta va hon ..
I går kom en orientalisk vän hit .. mycket trevligt måste ja säga . skulle fått ännu ett besök men kunde inte då han va tvungen att jobba.. men i kväll kanske han kommer hit en sväng.. Ska bli trevligt då jag är måttligt nyfiken på honom .. har hört så mycket om honom inom hundar å så så jag vill ju gärna träffa honom in real life me .. Ja ska ju åka me han upp till nyköping :-) så vill ju gärna träffa honom innan det kanske annars så kan det bli en jobbig resa :-)
I dag så ska ja jobba lite granna nu å så ska ja åka å leverera det jag har här hemma å så ska barnen åka till steve i helgen .. Ska bli skönt å få vara barn ledig i helgen faktiskt då Jenny är här så man kan hitta på lite, Rida lite å så .. ut å köra Billy en sväng kankse .. å så ska ja raka min andra pålle lite .. Lördag blir det Jönköping å A6 sen på kvällen blir det lite öl å utgång .. hoppas bara ja kan få tag på nån som kan köra oss lite
Eller så får vi helt enkelt dela taxi..
å F ja kan inte sluta tänka på dig åhoppas på att du mår bra !!! jag har inte hört av mig för att jag inte vill stå i vägen eller vara påträngande när du inte mår bra  men jag finns ju ALLTID här om du vill prata Dag som Natt Hoppas du vet det

Sen på söndag om vi inte är allt för bakisar så ska vi ut till klubben å träna en stund .. ska bli roligt har inte varit ute där på ett tag nu .. skoj att folket får se lite mer Amstaff om Jennu följer me ut :-)
Å så kanske en till hakar på hade varit trevligt
nice nice
Puss å kram på er alla

Kommentarer
Postat av: jelix

tråkigt när barnen är sjuka !! ..hoppas att ni kryar på er !! kram kram

2009-01-30 @ 09:48:26
URL: http://ielix.blogg.se/
Postat av: Monixx

Hoppas att hon mår bättre idag!

Låter trevligt med orientalilistiskt besök.

Synd att du inte fick träffa.. ;-( Hoppas på ikväll då.

Kramizz

2009-01-30 @ 10:24:11
URL: http://monixx.blogg.se/
Postat av: Monixx

Håller tummen för att Mymy piggar på sig!

Hur är det med henne??

Kram

2009-01-30 @ 18:06:11
URL: http://monixx.blogg.se/
Postat av: Maddis

Du är utmanad

Kolla hos mig

Kram

2009-01-31 @ 11:38:20
URL: http://maddizz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Har du klippkort så jag ska minnas dig??

Mejl-adress (Bara för miiig)

Har du nån egen blogg?

Finns det något du vill säga mig?:

Trackback
RSS 2.0