mmm broccoli

hmm ja vad har hänt här då ..Billys ägare va här i lördags å visa mig hur man skulle sela en häst .. he he å det gick bra .. sen visade hon lite hur hon brukade stretcha honom efter hon kört å det är ju faktiskt jätte bra .. Ja kan ju bara den tradtionella men hon gjorde lite annat .
Sen så har ja varit här hemma med barnen mest inte så mycket besök eller så heller ,,, varit himla lugnt Inte för att det nånsin brukar vara mycket folk här men men i bland kan det titta ut lite huvuden å det är ju alltid trevligt
I går så va ja med en tjej ut till monixx å kollade på hennes Gentleman he he han är ju bara föööörr söt .. gillade bägge två så personliga som få .. Mysig med hästar somsäger vad dom tycker å tänker å faktiskt bara kan stå å mysa ..jag har ju själv en sån å jag tycker det är så mysigt å stå å prata å gosa med honom .. Blir ju inte så mycket borstande utan mest kel men men det tar man gärna
Samtidigt som ja va ut åt krokarna där så lämnade jag Felix hos sin Pappa Å när vi kom till monixx så ville ju My stanna kvar å leka en stund med emma så jag satt å tjötade skit en stund till med monica . Sen åkte jag hemmåt å handlade ltie på vägen .. Gjorde Kassler å broccoli paj å Jävlar va gott det va ... va riktigt längesen jag gjorde den .. Å det ska ja bju på när Filipinskan kommer ner :-) Mor å far kom å avnjöt denna goda mat å va ganska nöjda då förutom Mor som inte äter Feta ost he he he men pappa såg nöjd ut :-)  Roligt att ni kom
Så nu har ja varit inne i stan å lämnat my på dagis å sen har ja släppt ut hästarna .. å just nu sitter Bu i knäet på mig å bara se ut till att må allmänt gottit .. he he han älskar att få ligga här när ja skirver eller ja bara sitter här vid ..Han kommer direkt om han är inne Kan vara lite smått jobbigt i bland när han ska ligga mellan mig å tangentbordet ..man ser ju i nte så mycket då ....he he men va gör man i nte för sina små kissar :-) Letade efter Ella ute nu på morgonen men hon va inte här så ja hoppas inte det har hänt något .. hon brukar alltid stå utan för dörren när ja går ut på morgonen om det skulle vara som så att hon smitit ut på kvällen innan ...Slår ju aldrig fel Men i dag gjorde de det ,, hoppas bara det inte har hänt min lilla skrutta något ..Då skulle både My å ja bli ledsna ..
Nej nu ska ja äta lite Frulle å sen ska ja bara slöa för ja fick inget jobb i dag ..:-(
baj baj på er alla

Kommentarer
Postat av: Jenny

Va orientalisk ja blev o framstå då :-P Saknar dej massor gumman!!!

2009-01-26 @ 19:57:53
URL: http://stridsgudinnan.blogg.se/
Postat av: Monixx

Ja det blir nog alla tiders detta nu när vi har fått klartecken och allt i stort sett. Kanoners serru!

Pyzz o krääm

2009-01-26 @ 22:54:49
URL: http://monixx.blogg.se/
Postat av: mamma

Har katten kommit tillbaka ännu????

2009-01-27 @ 00:03:57
Postat av: Elizabeth

ja hon kom sen .. Å klart Jenny du är lite orientalsik av dig tycker jag .. he he Å jag tror det kommer bli SKETa bra med er alla här hos mig ..

2009-01-27 @ 10:52:48
URL: http://brolles.blogg.se/
Postat av: Monixx

Hur har det gått??

Cash ya knooow. ;-)

Kram

2009-01-27 @ 22:16:09
URL: http://monixx.blogg.se/
Postat av: Monixx

haha.. du måste blogga för vet du, annars går jag in och leker med dina stilmallar. Kanske du får en stor ..apa.. som bakgrund? ;-)Maahhahaha

2009-01-29 @ 00:57:11
URL: http://monixx.blogg.se/
Postat av: Monixx

Klart du är, men jag gillar inte att sitta och rabbla upp vilka som är mina vänner mer än någon annan.. Det finns så många jag tycker om ju!

Tänk om jag skulle sitta och räkna upp glömma någon som ser MIG som sin bästa vän. Skulle ju bli jätteledsen.



Puss och KRAAAM!

2009-01-29 @ 23:42:56
URL: http://monixx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Har du klippkort så jag ska minnas dig??

Mejl-adress (Bara för miiig)

Har du nån egen blogg?

Finns det något du vill säga mig?:

Trackback
RSS 2.0