Ja ... har ont i huvudet

men annars så är det ok ..
Idag har varit en ok dag visst feber å så har ja ju haft men jag har överlevt för ja fick alvedon av nina som kom på en morgon/förmiddags kaffe .. Det va jätte trevligt :-) va ju ett tag sen hon va här .. Hon fick träna lite med Loppan å det gick jätte bra . Hon vill så gärna å ja förstår henne helt ut så kanske kanske så får Loppan åka till dom en liten stund ..Då kan det bli Liiiite lugnare här hemm apå mitt andra monster ..Så ja kan träna han lite .. Ja tränade fot ingångar å sitt stanna kvar å lite linförighet å det tyckte han va sketa skoj så ja kanske har ja fått upp min glöd lite så ja ska ta tag i han ordentligt här nu ett tag framöver å träna dagligen med han .. Inte så länge utan bara lite små övningar här å var ..
Loppan tyckte det va konstigt att Nina höll i snöret i dag .. hon tittade undrande på mig å frågade varför typ .. men sen tyckte hon det va skoj som attan .. Ska bli roligt å få lära henne lite av det ja kan visst det är inte mycket men lite är det kanske ..  roligt roligt
Nu i kväll har ja å barnen varit hos mor å far å tjötat skit å kollat lite på bilder sen förr .. såg när my my va typ två år . .hon är verkligen inte sig lik alls
Huuuva  va tiden går .. fy attan
Vi åkte även in till stan å köpte oss en pizza var å jisses va gott det va ..
tankade även bilen å helvete i skogen dom hade ju för fasen höjt bensinen med en HEL krona :-0
höll på å slå baklänges fan att det ska vara så  jävla dyrt för en sak som man måste ha ..fattar inte det ..synd att man inte kan pissa i tanken :-( :-(
nu är ja hem kommen å har lagt barn å matat hundarna så nu blir det sängen för min del me ..
Tack å bock för i dag
Kram

Kommentarer
Postat av: ewa

och hur i helvete har du tänkt dig att DU ska kunna pissa i tanken?? Välta bilen o försökta sitta över bensinlocket ;)

2009-01-17 @ 17:49:56
URL: http://amstaffarna.cybersite.se
Postat av: Monixx

Hink & Tratt?



hahahaha

2009-01-19 @ 07:42:17
URL: http://monixx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Har du klippkort så jag ska minnas dig??

Mejl-adress (Bara för miiig)

Har du nån egen blogg?

Finns det något du vill säga mig?:

Trackback
RSS 2.0