hmm ja

Ja vad har jag gjort i dag ....???

Terrat monixx på hennes kommentarer he he det va väldigt skoj .. Nu har hon inte uppdaterat den så jag vet inte hur många inlägg ja är i från mina hundra .. Ja det är väl i stort sett vad jag syssel satt mig med i dag . Barnen har furit omkring här som tokar å lekt å busan å nu sover dom sen ett tag tillbaka ..
Tjötat lite i telen å lagat mat är la va ja har gjort ..
Nu i kväll va jag ute å kvälls fodrade hästarna som va jääättteeee hungriga .. även att dom haft hö att tugga på fram tills nu .. Hmm ja stollar ...

Hmm jag har fått reda på att jag har ett konstaterat fel i ryggen En kota eller disk som är komprimerad tror ja det va mellan 4-5 kotan .. Så nu vet dom och jag varför jag har så ont så i morgon ska sjukgymnaste ringa mig så få rvi la se vad som händer .. Undra vad det kostar m,m då ja fasen inte har så mycket pengar till att lägga på det .. Eller kostar det inget ....
Ja jag vet inte
Hmm ja annars så är det ganska lugnt på alla fronter tycker jag .. jag å mitt ex har missuppfattat varandra så han trodde att han skulle ha barnen i helgen å jag trodde ja skulle ha dom .. blivit lustigt nu över jul å nyår .. så han ska ha dom från lördag till söndag om inget blir ändrat ..
Nästa vecka får jag lite annolunda jobb .. ska sy lite andra saker .. ganska skönt med ombyte från dessa moppar kan jag lova .. visst nu har ja inte jobbat på ett tag men jag har verkligen inte nån lust alls... fattar inte varför motivationen inte kan finnas för .. det är ju för mitt eget bästa ju .. visst jag har ju levererat det jag ska men har ju skjutit upp det till sista minut ..
Fan jag vill ha ett piller som gör mig pigg å vill lägga energi på det hela å inte å å vara så jävla trött hela tiden .. hade ju varit en lättnad bara att känna sig piggelin å inte som en jävla zombi hela tiden

Igår va jag ute å red en sväng med Fia innan barnen kom hem å han va såå himla go å rida .. å längde ut steget som hundan .. va riktigt skönt att jobba han lite .. Jag tror han vet att ja vill ha lite mer gång så nu gör han säkert sitt bästa he he he .. märks på han att han trivs med att vara här .. Lugn å go å sansad .. älskar när man står å pratar med honom å myser bara med han .. Det gillar han starkt

Å nu sitter jag här å är så helvetes vansinnigt godis sugen så ja vet i fan vad ja ska hitta på .. inget har ja hemma å inget å göra det av heller tror ja .. Hmm blir till å gå å kolla i skafferiet tror ja
å sen vill jag ju veta hur det har gått med Monixx tävling jue ... he he ja komemr ju även få ett litet pris .. fast ett ganska stort jue .. Hoppas hoppas hoppas ..
nej nu blir det skafferiet ...
baj baj kommer kanske sen å uppdaterar er om Monixx tävling så ni får veta vad JAG vinner !!!

Kram kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ska du prata om att blogga dåligt. hi hi

hade

2009-01-10 @ 22:42:19
URL: http://phlex.blogg.se/
Postat av: Monixx

Vet du, jag tänker inte pimpa din blogg om du inte tänker ANVÄNDA den! Hmmpf. Så det så! ;-)

2009-01-13 @ 14:05:14
URL: http://monixx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Har du klippkort så jag ska minnas dig??

Mejl-adress (Bara för miiig)

Har du nån egen blogg?

Finns det något du vill säga mig?:

Trackback
RSS 2.0