Hmm ja .. trevligt

I dag har ja hållt i gång på förmiddagen i alla fall.. Varit ut å släppt ut hästarna å¨mockade å fixxade allt tills kvällen så det va klart ..Sen så kom sofia å dom å hade med sig en ny hö bal .. tippade av den å jag plockade lite skit som låg över allt .. vill ju att det ska se bra ut när man kommer .. Sen så plockade ja undan lite skit som låg i stallet in till verkstaden där det ska vara å sen spånade vi lite med sadel kammaren m,m å det blir nog bra när det blir färdigt :-)
Sen tog jag mina doggisar å gick ut å på en lång promenad .. det va sååå fint ute men riktigt jävla svin kallt kan ja lova .. Men vovvarna gillade det verkligen så dom slog däck här sen  å sov en bra stund ,,,,

Nu i kväll så har ja varit hos mor å far å tjötat skit å så kom min bror å Fru dit .. trevligt å tjöta skit å äta gooo pizza
Riktigt gott va det så nu är ja svin mätt å lite till
Sen åkte ja hem å va ute på promenad med hundarna igen å dom tror ju verkligen jag har blivit sjuk för inte går man i koppel när man bor på landet .. Har vi inte gjort innan sa säkert Loppan ..Men men busa kan man även göra i koppel sa hon å brötade satan med brolle å får som två snor lobber i kopplerna
SUCK
men men gick bra sen
Sen va det in å få mat å ja ställde mig i duschen sen fick ja faktiskt lite sällskap ...trevligt trevligt
Mina hyresvärdar måste tro att ja inte gör annat än sitta uppe på nätterna ..så dumt så dumt men men har ju faktiskt varit ledig ....

Nej nu ska ja gå å sova  men ha det så underbart å ta hand om er allesammans
KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Har du klippkort så jag ska minnas dig??

Mejl-adress (Bara för miiig)

Har du nån egen blogg?

Finns det något du vill säga mig?:

Trackback
RSS 2.0