Hmm ja dagen är ju slut nu !!

Japp Japp Först så vill jag gratulera Jenny Å Ewa Till ett mycket roligt å efter längtat Cert i går  .. å 2:a bästa tik i dag å reserv Cacib  SÅÅÅÅÅÅÅÅ roligt ju ..
ah vad jag längtar till att ställa nu .. vill vill vill att det ska vara april maj nu så jag kan åka till vårgårda :-)

På oder av mor så måste ja plinta ner lite rader så hon har något till drickat ;-)
I dag har dagen bestått av städning nästan hela/halva dagen ... sen bar det ut till stallet som va som en frys bunker ..Men jag har kommit på att ja ska sätta upp lite bygg plast i taket så går ju inte allt upp å ut på en gång kanske .. Sen har ja funtat lite med sofia att sadel kammaren kommer inte bli sååå stor som vi tänkt från början utan gör den färdigt nu så som den är så bygger vi ut den mer i sommar sen då man kan vara där utan att för frysa arslet i 18 minus grader ....Brrrr det är verkligen kallt ute nu ju ..tycker verkligen inte om detta alls ..
Ja ja back to base så mockade jag lite åt fia för hon va såå gullig å gjorde det åt mig igår ..Tack Tack .. sen va det till att gå in för Felix låg å sov å hörde att han vakna på babyvakten .. Så upp med han å sen började ja å damsuga så ja har fått det lite städat här i dag ...Inte illa ..Sen kom stevo å hämtade barnen å då gick ja ut å  fixade det sista i stallet med fia å sen gick vi in å tjötade lite tills Tobbe kom å skulle hämta henne då ja tyckte synd om henne å stå ute i det kalla  å frysa ...
Sen efter hon hade åkt så åkte ja in till stan å handlade cigg å åkte till mor å far en runda .. har inte varit där på ett tag nu så det va dags ..
Japp japp adet va dagen det å nu ska ja äta lite sen sova tror ja ..
Kram baj baj

Kommentarer
Postat av: mamma

Ja det är alltid kul när det går bra med hundarna på utställning, du får hälsa från mig med. Du skrev ju inga nyheter just, fan vill ju ha lite att läsa ju. pået igen, bättre kan du.

hade

2009-01-05 @ 09:25:37
URL: http://phlex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Har du klippkort så jag ska minnas dig??

Mejl-adress (Bara för miiig)

Har du nån egen blogg?

Finns det något du vill säga mig?:

Trackback
RSS 2.0