Usch vilken natt

My har varit jätte dålig...Men tack gode .... för att det är på övergående .. Själv känner jag mig skit vissen å har feber å svin ont i huvudet .. Måste jobba men det funkar inte riktigt ..
Hade besök i går som va mycket trevligt .. Himla synd att han inte kunde stanna längre .. är nog en människa som ja skulle kunna fastna för  .. men men det vet man ju aldrig så sätt .. men man kan ju alltid hoppas ..
 Usch ja Hmm det är Tomt här utan J hon hade ju fått ett riktigt jävla skit fult kort på mig som ja INTE tyckte om .. Hmm det ska du få för vännen ....
I dag så ska jag bara försöka må bättre å i morgon blir det jobba av ..detta måste gå på fredag så ja kan verkligen inte vara sjuk .. usch det är ju liiiiite jobbigt så sätt. Men är ju tyvärr inget ja kan rå för ...suck suck åter suck .. vill inte ..
Att allt ska vara så komplicerat ..
Just nu sitter ja men M på telen å vi är som vanligt döds tysta men men det är en nisch som vi bägge har ..He he he
Lika dant med J some times Rollit rollit
Usch nu är ja yr så ja ska ta å lägga mig i soffan med dubbelt täcke å dubbel alvedon ......BLÄÄÄÄÄÄÄÄ
Finns många saker som ja hoppas på nu kan lösa sig på bästa sätt .. vill vill vill ..
Min darling kanske kanske HOPPAS så innerligt  kommer hem till mig igen .. Hade varit min DRÖM .....Fattar inte hur jävla dum man kan vara å göra så som ja gjorde .. BIG mistake
Å så hoppas ja allt löser sig med M å C   på bästa möjliga sätt med pållarna ... Längtar tills M är på plats å redo för sommaren .. HERE we Come :-) ;-)
Ingen som vill vara medryttare/ fodervärd på en Fullblods vallack 6 år å SUPER mysig :-) hojta till i så fall..
När vi alla blivit friska så ska ja sätta i gång jäklar med honom så han blir fin fin ...å att denna jäkla IS försvinner .. me dont like at ALL

Ja ja ha de underbart ...Kram Kram

Kommentarer
Postat av: mamma

o VEM är din darling då?????????

2009-02-03 @ 21:47:55
Postat av: mamma

o VEM är din darling då?????????

2009-02-03 @ 21:49:21
Postat av: Monixx

Jag har utmanat dig i min blogg!

Jallajalla! ;-)

2009-02-03 @ 22:58:43
URL: http://monixx.blogg.se/
Postat av: Elizabeth

Ha ha ha nej men min darling är faktiskt min Fd HÄST .......Så att detta inte kan misstolkas .....

2009-02-04 @ 12:16:59
URL: http://brolles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Har du klippkort så jag ska minnas dig??

Mejl-adress (Bara för miiig)

Har du nån egen blogg?

Finns det något du vill säga mig?:

Trackback
RSS 2.0