Kalas å jobb å Grinig Fille

Jo det är va den senaste dagen bestått av ..
Felix håller antagligen på å få tänder å det för ju med sig ett sju hel...es humör för hans del .. Vill inte sova ordentligt å vill inte bli så glad som han brukar vara ..Stackarn kan itne va lätt å få nya tänder så där ser ut som att det kommer fyra på en gång ..ont ont ont  så dom två sista nättterna så har ja fått sova en timme i stöten för då har han vaknat å jag fått gå å ge han tutten .. Igår när ja skulle sy dom sista 60 jag hade kvar så va det ett sju jäklars liv . Han ville verkligen ingenting .... det va verkligen inte roligt kan ja lova .. Sen vatt det till att snabbt att göra iordning barnen å mig å åka till Mormor på kalas å lämna jobb.. Skönt att det är färdigt hade inte velat sitta med detta i helgen med honom till å tjinka
Sen så va vi ju på kalaset å det va göörr trevligt tyckte ja .. Mor fyllde 53 å Emmsan 7 år TÄNK va tiden går .. Inte längesen hon va nyfödd ..( syftar på Emma)   kommer ja så himla väl ihåg Hennes skratt va så underbart
Mor fick sig en kamera å lite smått å gott så ja fick hennes gamla .. Inte mig imot Tack Tack ...så nu ska ja förhoppningsvis kanske föra bild dagbok :-) meeennn ja sa bara för hoppningsvis

I dag har ja bara hästarna annars så blir det lugnt ..
Igår skulle ja ha´träffat en men han kom aldrig för han va trötter :-( vilket gjorde mig jätte besviken IGEN
men men vi får la se ...
Nej nu blir det kaffe sen blir det stallet en stund tror ja
Kram kram see ya

Kommentarer
Postat av: ··•♦ Monixx ♦•··

Det är ju hopplöst när tänderna kommer. Särskilt när det kommer flera på en gång. :-(

Stackars lille Fille-pille Bustroll.

Jag hörde någonstans om nåt som skulle lindra, men just nu har det precis fallit ur mitt minne.

hm.. ska fundera en stund.

Kraaam

2009-02-07 @ 12:23:37
URL: http://monixx.blogg.se/
Postat av: jelix

hejsan hej ge honom lite isglass ..det lindrar en stund hoppas att det går bättre kram kram

2009-02-07 @ 13:49:12
URL: http://ielix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Har du klippkort så jag ska minnas dig??

Mejl-adress (Bara för miiig)

Har du nån egen blogg?

Finns det något du vill säga mig?:

Trackback
RSS 2.0