Jag fattar ingenting !!!!!

Jag försår verkligen inte ett jävla skit ...
Han skulle ha kommit igår efter att han hade jobbat .. sista jag hörde från han va när han va på väg hem i från jobbet ..
det va vid två ... å då verkade allt normalt
Sen har jag inte hört ett endaste ord fårn honom å jag testat å skicka mess å testat att ringa .. Inte ett endaste svar ..
Va har jag gjort för att detta just ska hända mig .. Så fort man låter sig känna minsta lilla å är nöjd med saker å ting så får ja all kastat i ansiktet ...Varför varför varför varför varför !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
kan nån tala om va fan det är som händer .. blir uppriktigt Lessen å besviken som fan

Kommentarer
Postat av: jelix

har han inte hört av sig än??? kram kram

2009-02-13 @ 15:46:38
URL: http://ielix.blogg.se/
Postat av: Ronny

Hej! Råkade slinka in här. Trevligt. Välkommen till min URL. Ha det bra.

2009-02-14 @ 00:24:42
URL: http://www.metrobloggen.se/krhnke

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Har du klippkort så jag ska minnas dig??

Mejl-adress (Bara för miiig)

Har du nån egen blogg?

Finns det något du vill säga mig?:

Trackback
RSS 2.0