Hur fan ska ja lösa allt detta ????????????????????????????????????

Usch fick ett väldigt otrevligt mail om att ja skulle ringa upp min chef när ja hade tid .. sagt å gjort så ringde jag henne och hon då talade om för mig att honva tvungen att säga upp mig på grund av dåligt med odrar ......FAN FAN FAN FAN FAN
Hon  hade ju minst typ lovat mig tre månader för typ två veckor sen ....HALLÅ va fan tänker människan med Det visste hon säkert då me men valde säkert att inte säga nånting ...
Så nu står ja här med två barn hästar hundar å katter å hela jävla skiten å vet inte alls hur ja ska lösa detta  

Usch vill bara lägga mig ner å dö...................  vill inte detta alls !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hjälp mig någon !?!?!?!?!?!?!?!?!?!???!?!?!?!?! .. har minst sagt liiiiiiiiiiiiiiite panik
Någon som vet om något vik eller timmar eller ja va fan som helst. HOJTA då

Kommentarer
Postat av: mamma

Det ordnars sig nog, det brukar ju du fixa. Jag håller på dig. Lycka till på Lördag, håller alla tassar o tummar.

Kram

2009-02-27 @ 19:30:03
Postat av: Anonym

kolla med vikarieförmedlingen det behövs alltid timvikarie inom vården om du vill jobba inom det.

2009-02-27 @ 22:52:16

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Har du klippkort så jag ska minnas dig??

Mejl-adress (Bara för miiig)

Har du nån egen blogg?

Finns det något du vill säga mig?:

Trackback
RSS 2.0