Helgen å veckan blir det jobb :-)

Hm ja det blir jobb med jobbet nu å sen i helgen/veckan så ska ja fixa en liten plats till Billy då det inte funkar så bra mellan han å Maxen i stallet .. vi hade ju tänkt att dom skulle gå ihop med jag tror inte det kommer att fuka för lille max är jätte rädd tycker ja .. Så ja ska göra en box till Billy så monica får sin nu när hon kommer i helgen ...
Så jag har lite att stå i ... :-) gott
Sen har jag börjat träffa en super trevlig kille .. Han är verkligen skita mysig .. så jag har nog fått en släng av Jennys maginfluensa tror jag Känns så konsitgt i magen :-) :-)
ja vi får se hur allt utvecklas ska träffa honom i morgon kväll igen LÄNGTAR som fasen
Han har varit här nu två gånger på kort tid å My verkar ta allt me ro .. Hon tycker han är jätte rolig ..Dom leker som bara den ..Trevligt
Nej nu ska ja äta vila sen jobba .. Sen kanske M kommer en sväng här .. trevligt
see ya all så får ni kanske en mer uppdate senare ..
J å Hilda tänker på er .. Love ya Pöss
kram kram // Beata

Kommentarer
Postat av: Jenny

Tack gumman! De e inte så illa me Hilda.. De e mest synd om henne när tratten åker på :-P Hon e för go.. Tänk dej katten i Shrek..hehe Världens tyck synd om mej ögon!! pöss

2009-02-11 @ 20:14:03
URL: http://stridsgudinnan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Har du klippkort så jag ska minnas dig??

Mejl-adress (Bara för miiig)

Har du nån egen blogg?

Finns det något du vill säga mig?:

Trackback
RSS 2.0