Blev Utmanad

Favoritstad: Hmm ja då msåte jag ju faktiskt säga Nässjö .. även att man blir trött på det så saknar man alltid den när man flyttar

Favoritdrink: Dricker ju  inte så mycket drinkar utan mest öl men Rosa pantern kan gå ner .

Det galnaste du gjort:  Hoppat höjd hopp med en fjording på 135 vilket slutade med att jag låg på ett oljefat med röven å as garvade samtidigt som ja hade SÅÅÅÅÅ ont ..he he ..Men vi klarade 135 i alla fall

Inom 10 år:
Då jobbar jag med hästar på min egna gård med ridhus m,m Egna anställda .. min dröm i alla fall

Favoritplagg: Min goa  Morgonrock som ja fått av Jenny i Juleklapp

Sjukaste drömmen: Hmam ja jag drömmer sååå sjukt men kommer i nte på mågot såå sjukt just nu .. Den ja hade i natt va att Exet stog å slog sönder mitt vardagsrums bord Å jag va både glad å förbannad för jag hatar det .. Vill  inte ha det !!!


Kommentarer
Postat av: Monixx

Jadet där oljefatet satte ett fint avtryck i häcken på dig! DET glömmer jag ALDRIG!

Jag såg dig ligga och balansera med arslet rakt på oljefatet. Psst: Det var precis så hon landade efter att ha flugit ett par meter i luften.

Bettan skrattade och grät samtidigt. hästen rymde och jag höll på och kissa ner mig. Det var tider det. Uj ujuj

ha ha ha

2009-02-01 @ 18:17:17
URL: http://monixx.blogg.se/
Postat av: Elizabeth

He he ja verkligen Såå roligt

2009-02-01 @ 20:13:41
URL: http://brolles.blogg.se/
Postat av: Monixx

Ja sannerligen. 12 år sen i år. Helt ofattbart!

2009-02-01 @ 21:43:34
URL: http://monixx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Har du klippkort så jag ska minnas dig??

Mejl-adress (Bara för miiig)

Har du nån egen blogg?

Finns det något du vill säga mig?:

Trackback
RSS 2.0