Julafton å lite till

Japp japp det har det varit å det va en super trevlig dag ..
My vaknade på morgonen ï tron om att felix tagit åöppnat ett paket å missat totalt att det va ett i hennes säng oxå .. ha ha hon blev överlycklig att tomten faktiskt hade varit å lämnat paket till henne me =)
Ja så började julaftons morgon
Sen så satt ja å tog det ganska lugnt i tron om att ja skulle ha god tid på mig .. hmm det visade sig att ja inte hade det till slut Allt tog mycket längre tid än ja väntat mig .. hmm har nog börjat bli en tids optimist .... ja jo jag levde me en i tre år å det kanske ha smittat av sig .. hmm nä men men efter vi klätt oss så for ja förbi stallet en snabbis å gav dom lunch å sen fortsatte ja till syster där vi skulle äta julmat .. sååååå underbart gott.. sen efter det vatt det kaffe å väntan på kalle va stor kan ja säga eller ja snarare efter kalle .. då kom tomten =)=) å alla barna blev helt till sig ..Eller ja min lille blev ju helt stum =)=) sååå söt va han å tomten va i alla fall inte otäck som dom flesta tycker när dom är så små men inte Felix inte han stod så snällt där å välkommande tomten
Sen va det dags för kaffe å risalamalta "stavas"  den försvann fortare än kvickt ..
Tyvärr så kom S för å hämta barnen för att dom skulle fira jul hos dom oxå ... Blev så satans tomt utan dom
Men men klart dom ska få ha en mysig jul dom me .. Inte alla ex som är som han som tar sig an my oxå .. mycket beundransvärt . tack för att hon får ha dig som pappa .
Sen så försvann en efter en å en mysig julafton försvann så himlans fort .. Men jag hade det trevligt innan alla försvann
Sen så åkte ja till en god vän å avnjöt en kall öl i trevligt sällskap sen va det sussa dags
Dagen efter så va ja hemma hos mor å far å åt lite jula mat ... bestämde mig för att i år ska ja inte göra någon då det är sååå himlans träkigt att göra till bara sig själv .. så ja våldsgästade mor å far =)=)
stackarn som få ha mig hängandes där för jämnan .. men men
sen så blev det att jag åkte till Eksjö för å parta till det med Jessica .. en sån rolig kväll vi hade .. Tack gumman
sen bar det i väg hem dagen efter å ja har i stort sett inte gjort nånting sedan dess ...
Just nu sitter ja miss i natten å kan inte sova så då bloggar ja i stället
Dagen i dag har varit en sån dära skit dag .. sovit alldeles förlänge  å sen när ja va ute med Brolle så rusade han i kull mig .. Jäkla hund säger ja bara .. slog i så in i bäng så ja har ja inte en blå röv i morgon så lär ja bli förvånad .. Ja ni som har amstaff vet hur det är med deras jävla rus som bara dom kan få tror jag ju .. Så det resulterade i att ja inte kunnat röra mig alls nu i eftermiddag bara för mig rygg gick åt skogen .. fick skita i å rida vilket ja gått å väntat hela dagen på
Hmmm ni kan ju tänka er hur billig han va när ja kravlade mig upp till ståendes ställning igen mitt i gatan å en hund som tror att man ska leka med honom .. halv gråtandes å halvt skrattandes .. jävla hund
men men nu känns det lite bättre så i morgon hoppas ja på att ja kan rida i alla fall .. Som sagt det som inte dödar det härdar
Ska se om ja inte får in lite bilder oxå från helgen som varit =)








 

Thats all for now ...
en mycket trevligt jul på alla sätt Kram på er å ha en underbar fortsättning


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Har du klippkort så jag ska minnas dig??

Mejl-adress (Bara för miiig)

Har du nån egen blogg?

Finns det något du vill säga mig?:

Trackback
RSS 2.0