Hmm Julklappar å kalas

ja det är vad veckan har bestått av .. Varit å köpt alla julklappar utan en så nu återstår det bara att komma på vad jag ska köpa till denna människa...Hmm svårt det dära
Annars så har det varit ganska lungt så sätt .. Felix har varit här sen i Onsdags å det har varit full rulle .. dom blir verkligen huligan barn när dom kommer tillsammans ... JIssses säger jag bara Tycker synd om mina grannar .. Särkilt igår när vi hade Kalas här för  mig å Felix . Han fyller Två år i dag ,, min lille stjärn gosse .. Fatta va tiden går fort . Inte längesen man precis kom hem från BB till mamma å visade upp sin lilla juvel ..
He he ja jisses men men som sagt så hade vi kalas för både mig å Felix . Lika smidigt å slå ihop dom =)
Jag fick lite saker till hästen som ja ville ha till hästen så som en rykt boste täckes gjord Lindor å ett spö .. he he har inte blivit av att ja köpt det så det blidde perfa !!



Loppan måste ju vara med .. Lilla Gums !!!



Å kakor är GOTT !!



Å så kan man ha skita skoj vid spegeln i hallen med smink =)=)



Linuz Som vanligt vid en dator



Å mor vid fläkten å en ciggis


Så i dag bleev Fille pille klippt .. å han fick behålla halva sin söta tofs
=)=)


Så det va en liten bild uppdatering
I Ska Felix åka hem å så ska jag åka ut till stallet å rida här i kväll ..
Annars så ska jag bara ta det lugnt
Nu ska jag gå ut med Brolle mannen
SÖÖÖÖÖTTTTT


Kram kram på er alla å ha en riktigt trevlig Lucia dag ..Ska ja ha med min egna stjärn Gosse å min Lucia =)=)=)
BYE

Kommentarer
Postat av: mamma

Tack för gott fika o trevligt sällskap.

hade

2009-12-14 @ 18:29:40

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Har du klippkort så jag ska minnas dig??

Mejl-adress (Bara för miiig)

Har du nån egen blogg?

Finns det något du vill säga mig?:

Trackback
RSS 2.0