Ska nog lägga ner detta

ja med bloggandet .. Får ju aldrig fingrarna ur jue =)
Händer saker mest hela tiden ..finns en människa som ja verkligen ska ta mig ett ordentligt snack me!! Å ja du vet säkert vem du är .. Att du är så äckligt feg å kan anklaga en människa för något sådant fattar jag inte ...
SJUKT
Men men vet inte vad ja ska tycka tro eller tänka.. skitsnack bakom ryggen på mig är det värsta ja vet .. Om man har några problem varför inte komma till mig på en gång för då .. hmm fårstår inte varför man ska gå omvägar om allt för å försöka lindra saker å ting ... Blir ju bara tio gånger värre .. usch har tappat en hel del förtroende för en del människor ... får la se vad som händer å sker på den fronten

Annars så jobbar ja lite granna .. hade ju velat jobba mer mer mer mer så ja hade fått in lite pengar Är sååå trött på å ha det så här nu ..Vända å pusta för varje öre man har
Blääääääääääääääääää
Kom in en hur go tjej som helst innan.. som ja inte har träffat på länge..Himla skoj å se dig ... måste åka ut å hälsa på er nån dag. kram på dig

My har varit sjuk i två dagar så hon fick vara hemma från skolan ..men nu är hon på topp igen .. lite feber va det bara så det gick ju över fort ..
Oj jisses va tiden går fort .. he he ska tävla kanske om en månad kom ja på nu ju
oj oj oj oj måste träna he he
vi får la se lite hur det gårmedhonom men jag hardet som mål i alla fall ..
Nej nu vill ja attdet ska rusa till lite så det sista går fort nu innan ja ska hämtamy å felix .. Ahh va ja ska gosa i kväll .. snuffsa på min lille älskling
Saknar han så fruktansvärt mycket
Mamma älskar dig  av hela mitt hjärta jag önskar att allt vore annolunda.... PuZZZZZZ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Har du klippkort så jag ska minnas dig??

Mejl-adress (Bara för miiig)

Har du nån egen blogg?

Finns det något du vill säga mig?:

Trackback
RSS 2.0