funderingar.........

ja nu får jag ju ta å blogga lite känns det som .. he he eller ja hotad till ..
Ja va händer å sker egentligen .. har inte en endaste aning kan jag lova ..
Varit lite här å var å ja mest hemma faktiskt eftersom ja varit sjuk


Sen har jag ju varit ute å kollat på det vackraste av det vackraste ... ahhh va såld jag blev då ...så på tisdag smäller det då ni då sitter jag på en dröm SKITNERVÖS ..men men det kommer nog gå bra ..
 Han va sååå pussig å gosig Jag smalt ju fullständigt . Så ja ska rida honom ett par dagar i veckan å så blir det till å hjälpa till med hennes unghäst som hon frågade om ..
Ska verkligen bli hur skoj som helst .. Finns ju sååå mycket att lära å de bästa av allt är ju att ja inte behöver lägga ett skit i penga väg .. Så gott .
Hade jag verkligen inte haft råd med nu så då hade det ju fått kvitta men hon vatt bara glad för hjälpen .
Dom som äger stället verkar vara hur goa som helst med en bra humor ....


Sen finns det en liten man i mitt liv som verkligen inte bara kan försvinna .. han kommer alltid tillbaka å mina känslor kommer bara mer å mer för var gång .. Hmm lustigt att man kan ha sånna för en människa man inte har varit tillsammans med utan bara träffats å kännt varandra i över ett år . ja det är lustigt va man kan känna sig dissad för att en person inte svarar på mess eller samtal .. men då i själva verket glömt telefonen i bilen .
ha ha men men han fick ju i alla fall se att duger det inte så kan han fara .. hmm han ringde sen å gissa att ja vatt glader . Hoppas att vi hinner träffas nån gång nu snart annars så kommer det säkert rinna ut i sanden .. det vill jag verkligen inte

Just nu sitter fille pille i knät å tittar febrilt på tangent bordet som han gärna vill fingra på .. app app app neeeejj   .. ååå det verkligen kliar i fingrarna på honom .
Sötisen lille
Nej nu ska ja gå ner å slänga på en tvätt å ut å rasta Brolle mannen sen blir det väl till å åka en sväng till syster yster
Hopp hopp
baj baj å ha en ljuvlig dag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Har du klippkort så jag ska minnas dig??

Mejl-adress (Bara för miiig)

Har du nån egen blogg?

Finns det något du vill säga mig?:

Trackback
RSS 2.0