usch usch

usch jag är ENSAM ... min älskling har åkt å ja sitter här alldeles själv med my my
Så jävla tomt utan han här .. fan vad ja vill flytta !!!
Helgen har varit helt underbar .. så gott å ha han här .. i lördags så vatt vi å målade i stallet . Så nu är tre boxar helt färdiga med det svarta .. färgen tog ju slut så vi kunde ju inte fortsätta .. tråkigt jag trodde ju att det skulle räcka men ack vad fel jag hade . Men får förhoppningsvis mer färg i morgon kanske .. hade varit bra å då får jag nog den vita oxå så kan jag börja med den me !

I lördags så vatt vi till mor å far så far fick hjälpa honom med ett motorfäste .. så vi vatt hemma ganska sent .. Fick åka till Eksjö å hämta min brors son som inte kom hem .. va ganska trevligt att åka i väg en stund .. det va ganska drygt å vänta men men .. felix hade somnat i mormors spjäl säng å my somnade medans ja vatt i väg till eksjö.
 Hon å morfar skulle ut å göra morots land på söndagen så hon fick ligga över där . Så pappa fick fixa å my stod å tittade på :-)
Men kul tyckte hon det va :-)
Sen vatt vi hem å fixa det sista här hemma å sen va det sängen .. söndagen gjorde vi inte så mycket å sen på eftermiddagen så åkte vi hem till Nina å Linuz å gratta nina som fyllt  å dom  bjöd på våfflor med grädde sylt å glass .. så gottit va det .. Mätt som hundan va man när man åkte där i från .
Sen åkte viupp till Sigge å kolla på nät till hundgård .. ska bygga något till Brolle så han slipper sitta i lina när jag är ute å fixar ¨å  donar .
Å det har varit helt underbart här i helgen för den inhyrda har flyttat sin byk .. Inte ett ord om att dom skulle flytta den dagen och så har  dom ju inte betalat för sig för det dom ska ..
Tycker helt ärligt synd om dom som ska få dras med erat sen !!
men men jag njuter i fulla drag :-)
Nu i veckan så kommer det en häst kanske .. Om allt går igenom så kommer verkligen bli skita skoj :-) så håll tummen i dag.
Nej nu ska jg gå ut å lägga migi solen å njuta ..
Ha det så gott .. kram kram

Kommentarer
Postat av: jelix

ville du inte komma på kalaset eller ... :-) saknade dig .. å barnen med de hade sett fram emot att få leka med my! kram kram kul för dig att du har träffat nån !! hejdå!

2009-04-20 @ 17:36:46
Postat av: Betty

Det är ju tur att du får in ärliga gäster. De kanske kan parat öga mot öga om det är något som de har synpunkter på, inte springa o gömma sig eller kastar massa skit via nätet, man kan ju undra hur deras tillstånd är. Man hoppas ju bara att de som nu får ta skiten upptäcker det i tid.

En som både har sett o hört.

2009-04-20 @ 21:05:49

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Har du klippkort så jag ska minnas dig??

Mejl-adress (Bara för miiig)

Har du nån egen blogg?

Finns det något du vill säga mig?:

Trackback
RSS 2.0