Usch då ..

ja det har varit en sån dära natt då man inte gjort annat än försökt få felix till att sova :-( har varit uppe sen två till halv sex å då somnade han en liten stund .. varpå att jag försov mig till å släppa ut hästarna .. Hmm ja dom dog ju inte men inte roligt för dom å stå inne till halv tio .. Å det sjuka i det hela så åker ju inspektörn precis förbi så skulle hon ju minssan släppa ut hästarna i morgon .. precis som hon aldrig har försovit sig .. ja ja vill hon så gärna så fine be my gest !!

Vet inte alls vad det är med Felix han vill inte äta något direkt så å sen så sover han jätte oroligt nu då i natt ..
Köpte samma gröt som han får hos Steve men det funkar inte det heller ... så ja jag veet inte vad ja ska göra ..
Ack så jäkla smidigt om han hade ätit välling ett tag till ... nu får han ju inte alls i sig det han ska !!
men men får la testa å se vad som funkar .
Nej nu ska ja ta å sätta på en kaffe .... MEEENNNN det funakr ju inte för mina bönor tog ju slut i går .. ahhhhhh jobbigt
Ja ja får la hoppa över det om det inte är nån som vill komma hit med lite bönor å våldsgästa sig med sitt kaffe !
Kram Kram

Kommentarer
Postat av: ··•♦ Monixx ♦•··

Jobbigt med såna där nätter.

Det blir ju sådär med små barn ibland, och då får man som medmänniska nog försöka vara lite öppensinnad och faktiskt tänka att det kan bli så ibland.

Att försova sig är väl den mänskliga faktorn som spelar in, och det kan hända alla.

Så ja, visst Calle hade säkert hellre gått ut vid kl halv 8, men han dör ju inte av att få vänta lite.

Ingen skada skedd, om man säger så.

Kunde ju vart braa mycket värre än en sådan bagatell.

Kram





2009-04-04 @ 10:50:35
URL: http://monixx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Har du klippkort så jag ska minnas dig??

Mejl-adress (Bara för miiig)

Har du nån egen blogg?

Finns det något du vill säga mig?:

Trackback
RSS 2.0