Underbar dag !!!

I dag har det varit ett helt underbart väder ute .. så gottit ..


Vatt in med My till dagis å sen åkte jag ut till min mor som jobbade så jag tjötade lite med henne å sen beslutade ja mig till å börja städa min Bil å det va verkligen väl behövligt ....Huja men men nu är den såååå fin både utvändigt å invändigt ..
Efter det så gick mor å ja in å åt lite sen åkte ja å hämtade My på dagis å sen hem å Ge hästarna lunch å hämta Brolle mannen

Sen bar det i väg ut till klubben för å träna där ute .. Han va himlans duktig å funkade bra å sen fick han bara va med å kolla läget me .. Bara ta in allt som vi tränat på .. He he han fick smaka på apporten i dag .. hmm hur gjorde man med denna då ??!?! he he

Ställde han ett par gånger å nu har ja kommit så långt att ja kan förflytta mig lite framåt framför honom å det ser kanon bra ut .. står som en fura igen .....Min duktiga lille pojk !!!

Sen så åkte ja in till stan igen å vatt till monica å tjötade lite å tog en kaffe ..
 Å då talade hon om att mitt va färdigt me i stallet .. Tack så hemskt mycket .. Sen åkte ja hem igen å började räfsa upp en viss persons jävla gamla hö som låg överallt utanför där hon haft sin/sina balar ... Kan ju faktiskt hålla lite iordning .. men inte hon tydligen !
Så nu när allt har smällt så ska ja räfsa än en gång så man får upp allt .. Finns lite kvar så är det ju bara att ta upp högarna ¨å slänga skiten ..

Å sen så kom min bror å Nina å LOPPAN :-) he he så roligt å få träffa min lilla snutta ! skanar henne som fan å lika jobbigt är det när hon åker men hon är sååå fin nu !! perfekt hull å mår finnemang :-) är så glad för att det funkar bra ..
Nina tränade lite å det funka bra tycker ja .. GOO Nina !!


Sen så träffade jag en mycket intressant person i dag som hade VÄLDIGT mycket att förtälja .. Mycket trevlig va hon å tack så hemskt mycket för all info jag fått.. Himla gott att min inhyrda är uppsagd säger jag ju bara ... Usch säger ja bara!! 

Sen ett par gånger under dom senaste dagarna så har ja pratat å messat med en viss person som jag träffade i helgen :-)
 å han verkar ju bara vara såååå helt underbart go !!!!!!  Å jag bara längtar tills dom kommer ner bägge två
Den lång helgen kommer bli helt underbar säger ja bara :-) :-) Synd bara att du ska jobba två av dom dagarna vännen :-( men men du kommer i alla fall det gör mig glad i stället för att du skulle ha stannat hemma som du sa innan ..
MISSES YOU      så in i helvetes mycket .....KOM NUUUUUU
Puss på er !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Har du klippkort så jag ska minnas dig??

Mejl-adress (Bara för miiig)

Har du nån egen blogg?

Finns det något du vill säga mig?:

Trackback
RSS 2.0