"svärmor"s middag

japp japp nu va det klart ..he he varit hos svärmor å ätit middag igen ..he he eller ja igår .. Och det va sååå trevligt  Faktiskt mycket trevligare än jag trodde innan jag åkte dit .:-)
Under dagen gjorde vi inte så mycket...snurrade lite å mannen min byggde färdigt sin bas låda .. sen så gick bara dagen snabbt som bara den så vi typ gjorde iordning oss å sen så va vi till hans mor !
Efter det så åkte vi hem å gav Brolle mannen mat ¨å sen så tog vi ett par rundor på stan å jag kan verkligen inte förstå varför alla tittar så konstigt på mig närman åker här .. Hmmm ha ha ha så roligt är det !!
Å förlåt gums att vi inte vaknade på en gång .. vi skulle ha gums hundar här i dag för hon skulle ner till Elmia å så skulle hon komma hit med dom vi låg ju å sov å hon hade ringt å ringt .. men som tur va så vaknade ja när hon bankade på dörren !! usch vilket dåligt samvete ja fick .. men men hon va hur piggelin å gla som helst å nu ligger vovvarna här å vill inte riktigt ligga still .. Piper å har sig .. får la ta å gå en runda med dom .. Men först så ska ja häva mig i sängen !! Gott gott
I kväll blir det la lite öla å sen blir det parken ... hoppas på en riktigt rolli kväll..
Kram kram baj baj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Har du klippkort så jag ska minnas dig??

Mejl-adress (Bara för miiig)

Har du nån egen blogg?

Finns det något du vill säga mig?:

Trackback
RSS 2.0