nej nej nej nej vill inte

jag har absolut ingen lust att åka hem i dag inte .. vill stanna här förevigt :-) hade varit sååå gottit
Nu är det tillbaka till verkligheten kanske .. nja måste ju erkänna att jag saknar mina pållar lite granna .. ...
å mor min kaffe oxå .. det smakar alltid lika gottit ..
<hmm jenny betsällt pannkakor med falukorv men jag orkar verkligen inte men men jag får väl göra jäntan klycklig å ge henne lite mat !!   
huuuja snart blir det dags att sätta sig å gasa lite sot hora men först lite mat ..!!
Kram Kram

Kommentarer
Postat av: mamma

Kom ner på jorden nu o kom hit o räfsa, det är verkligheten som kallar.

Hade

2009-04-12 @ 23:16:36
Postat av: Anonym

Hoppsan hoppsan.

Såg detta av en tillfällighet. Man undrar ju????

Hur gammal är du?? Sandlådenivå????

2009-04-14 @ 14:42:34

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Har du klippkort så jag ska minnas dig??

Mejl-adress (Bara för miiig)

Har du nån egen blogg?

Finns det något du vill säga mig?:

Trackback
RSS 2.0