Huja va gottit allt kan vara då !!!

Sitter här i soffan med datorn i knät .. då mannen min har bärbar som funkar kanon med mitt mobila ... så nice .. Vill verkligen ha en egen bärbar så himlans skönt å kunna ta med sig den överallt .. gott gott ..


Hmm ja i går så kom vi upp hit efter att ha varit hemma en sväng å kollat till allt å fixat stallet .. Dock glömde jag helt bort att luncha dom .. :-(  Men men dom överlever nog ..

Efter det va klart i stallet så åkte vi till Fille pille å stevoo... han bjöd på en kaffe å fille sov när jag kom så ja fick gå upp å hämta honom å han är ju  bara sååå go när han är nyvaken .. mys mys i allra högsta grad :-)
Sen så efter kaffe å lite tjöt va vi tvungna att åka igen ..Så vi kom i väg upp över igen .. annars så hade det blivit jätte sent ..
Men innan vi åkte till steve så va vi till mor å my my fick sig ett påska ägg å fille bus me :-)
My ville promt ha det som jag tog till Felix .. vilket tjat det va om att han inte kunde öppna sitt själv så då kunde hon ju hjälpa felix å öppna det tyckte hon ..
Hmm ja ska bli mys å komma hem sen efter helgen å få spendera tiden tillsammans med henne ett tag eftersom det har varit ganska mycket farande å så nu .. Märks på henne att hon är lite sur över att hon inte får all uppmärksamhet från mig ..
Men mamma vill sååå gärna räcka till för er alla.... Hmm om man ändå hade en klonad jag !!!
Då hade allt varit mycket lättare .. Det enda jag saknar nu när jag sitter här uppe är mina barn min häst .. Visst Mor har jag haft tanken i mina tankar om att flytta men jag förlorar sååå mycket om jag skulle göra det så det blir det inte ....!!!


Ni alla där hemma betyder OTROLIGT mycket för mig å det kommer ni alltid att göra . Men sen om allt hänger i sig så vet man ju inte vad som händer å sker ... Som Jenny säger att jag har ju mer här uppe än vad dom har nere hos mig .. stämmer ganska väl å jag trivs himla bra så som det är nu .. lugnt å gott.. Vi får åka mycket i mellan men vad gör man inte för kärleken .. Jag behöver nog ha det så kanske för att det ska funka å ja inte ska tröttna å ja få leva mitt liv lite så som jag har levt det så pass länge .. Himla skönt måste jag medge ...
Men sen då när han kommer ner bara få känna all den närhet som man får .. GuUUUUd så underbart .. Hoppas bara man har råd att åka fram å tillbaka så som man vill..

Just nu är han i väg å skulle hämta en sticksåg å Brolle mannen fick följa med å åka bil .. Brolle har ju varit sååå himlans lugn .. inte alls samma hund längre .. absolut inget yrväder som far omkring både högt å lågt ...Gott gott
sen blir det middag hos hans mor i kväll med hennes karl å nån mer tror ja !
Huja lite jobbigt men men bara att ta å se glad ut .., Han har ju en grandis tik som är hur go som helst som bor hos hans mor ..
Såååå vacker måste jag säga .. gillar dom men skulle inte vilja ha två sånna i stället för mina kan ja lova .. VILKEN plats dom tar .. herre jisses ..
igår när vi vatt dit å hämta lite saker så blev hon jätte glad att ja kom .. he he dom flesta hundar brukar ju gilla mig å det gjorde även hon .. å hon märkte nog att ja vatt impad av hennes storlek :-)


Hans mamma å hennes karl va jätte trevliga .. he he hennes karl är ju snut ..tänk om My vatt med igår då hade hon blivit rädd för honom .. Han hade uniformen på sig så hon hade ju absolut inte vågat säga flaska ens tror jag ju :-) :-)

Hmm jag ska ta å messa katta sen tror ja så ja får komma ut å gå lite med Brolle mannen .. Hon messade mig innan här å frågade om ja skulle med ner på stan å kolla på mottocyklar .. men jag orkade verkligen inte .. Va sååå trött å nyss uppkommen från sängen så ja jag avstod ..saken va ju den att hon skrev sen att hon va ganska sleten hon me så hon valde att inta balkongen i stället .


ÅÅÅ vet ni jag har både skaffat ett akvarium å en ny hund oxå .. så nu har jag tre hundar
he he hunden heter Beata å är en hane som jag håller på å tränar för fullt :-) funkar skit bra .. Jätte lätt lärd är han oxå .. men vissa hundar på det stället har inte fått mat på 107 dagar så jag gör allt för att dom ska få i sig lite mat !!!!!!    Stackars vovvar ..

Just nu kom sötisen hem igen .. Brolle blev JÄtte glad av å se mig efter ca tio min . har verkligen ingen tids uppfattning alls :-)
Hmm ja va ska annrs hända  .. Jo Calle mannen kommer till att åka  nu efter påsk och det tycker jag ju är jätte tråkigt eftersom inte monixx kommer till vara mindre i stallet nu å det vill jag ju verkligen inte .. Så nu får du se till att skaffa dig en ny då som du vill ha för inte fan ska du vara utan häst i sommar eller ja .. överlag ..
Å jag hoppas på att det löser sig med den som ev ska komma med sina sen att dom verkligen vill å ja att allt flyter på sen .. Då får jag ju träffa min man igen .. Caprice skulle nog bli glad av å se en sån snygging tror jag ju ..

Å just det ja .. snart ska ju Caprice åka till hingsten å få sig lite gott :-)
Ska verkligen bli hur kul som helst å få följa henne genom en dräktigthet å sen få gossa fölis ..

såå myssigt är det ju .. Sen efter ägarn har tagit sitt föl så ska hon få bli mor till en till .. Halvblod/pre förhoppningsvis
Sen blir det pension för henne .. tar ju ganska mycket på dom !


Å FY ÄNDA IN I HELVETE VAD SKÖNT DET SKA BLI Å FÅ SLIPPA DIG/ER I STALLET .. kommer bli sååå lugnt å gott

Konstigt att man väljer å stå kvar i ett stall då man varken har ett eller annat skrivet å dylikt .. KONSTIGT  tycker ju jag .. FAN va jag önskar att jag hade ett jävligt kallt hjärta i bland för då hade du DEFENITIVT inte stått kvar .. fan fan fan
Är så himla gott å fått höra från nära håll att du är en sån subba som jag själv tycker ...... '
å att du gjort samma sak att inte betalat för dig och att du inte är sååå hemskt välkommen till ställen som du tror att du är .. oj oj oj stackars människa säger jag bara.... Tycker helt ärligt synd om dig .. kan inte vara lätt !!!!!!

Å fattar ni hur gått det är å få känna sig så underbart uppskattad å välkommen som jag har blivit här .. det första vi fick här va gäster !! :-)..
MIN GUMS å goa Katta .. he he kan inte riktigt smälta att jag fick överraska dig .. din glädje va sååå underbar å se .. Tänk om man bara va omgiven om så goa människor hela tiden som Du å katta är .. Va underbart jag hade mått då ..
 
Ha ha ha kan ni ana att jag är sååå Kär så Kär ..

Jisses att en människa kan bokstavligen bara stjäla mitt hjärta så är ju helt underbart .. Jag känner mig så otroligt lugn å trygg å ja alldeles underbart skit snygg.. å ja jag vet att jag är för snygg för mannen min  .....he he he men men


nej nu ska jag gå ner å kolla hur det går med låd bygget :-)
Puss å Kram på er ALLE sammans å en riktigt fucking påsk på er !!


Kommentarer
Postat av: Maddis

klart du trivs hos oss ;)

2009-04-10 @ 15:12:07
URL: http://maddizz.blogg.se/
Postat av: Nina

Jag skulle bli väldigt ledsen i ögat om du flyttade =(

Skulle sakna dig jäättemycke då.. Så jag tycker de är Myycke bättre att de flyttar hit ner istället ;)



Kram Kram

2009-04-10 @ 18:56:23
URL: http://ninis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Har du klippkort så jag ska minnas dig??

Mejl-adress (Bara för miiig)

Har du nån egen blogg?

Finns det något du vill säga mig?:

Trackback
RSS 2.0