Hmmm ja funderingar !!

Ja frågan är ju hur gammal man är när man inte kan stå för vad man tycker utan lägger in en anonym kommentar .. Jag kan ju stå för vad jag skriver tycker å tänker .. sen om du nu tycker att jag är som en fjortonåring så visst fine .. det är ju upp till dig !!!!!!!!

Annars så är allt ganska bra .. Är ju hemma igen å gosar med loppe toppen mest hela tiden när ja inte har min pojk att gosa med !! saknar er allihopa som fan ska ni veta . va såå himla gott å spendera helgen hos Min man å med erat sällskap .
Tack underbara ni !!
Å tack Katta för dom fina täckerna å tränset .. passade kanon på henne . Hon blev såå fin så fin .. har kort på det med måste bara få tag på en kabel så ja kan ladda ner dom på datorn !

He he är hundvakt åt min egna hund då dom skulle jobba å gå utbildning så då passade ja på å röva hem henne lite .. Min lilla snutta .. så gott å ha henne hemma . Å ja jag förstår dig verkligen vännen att man vänjer sig fort .
Så gott att ni trivs å allt med henne . Hoppas ni hittar en som ni kan ha lite mer roligt med rent tränings mässigt :-) hon är ju inte riktigt lagd för det  .. I bland men inte alltid

Har just pratat med mannen min å saknar han som fan .. va tomt det kan bli usch gillar inte .. !!

Synd att du skulle jobba i helgen annrs så hade det ju varit smidigt för dig å åkt med P ner :-( men men kommer ju fler gånger . Jag är ju säkert i filipstad snart igen :-)

Hmm ja i morgon blir det till att börja sätta stolp här så ja får upp vinter hagen Kan inte gå där längre där dom går nu .,. Måste ju få chans till att få växa lite ..
Helt underbart väder har det varit nu när ja kommit hem .. kanske inte lika gott i dag som igår men jisses va varmt .. skiljer ju lite från Filipstad å här ..
I dag har  ja varit ute typ hela dagen varit ute å ridit pållan lite å My fick rida lite hon oxå .. he he hon blev ganska liten på henne men my tyckte det va hur kul som helst ..Sen vatt vi i väg till Mor min å hjälpte henne att räfsa lite å fin fint blev det ..
Å gången som dom gjort i ordning blev KANON snygg .. tio gånger bättre tyckte ja !
I morgon hoppas ja att det blir fint väder me så ja kan vara ute å dona ..ska rida en sväng i morgon me

Nej nu blir det sängen .. Baj baj

Kommentarer
Postat av: Maddis

Hos oss har vi annan typ av värme ;P

2009-04-15 @ 09:31:16
URL: http://maddizz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Har du klippkort så jag ska minnas dig??

Mejl-adress (Bara för miiig)

Har du nån egen blogg?

Finns det något du vill säga mig?:

Trackback
RSS 2.0