Hmm ja !

I dag fick jag vakna av min älsklings röst .. sååå underbart va det .
I går hände inte så mycket tycker ja ganska lugnt .. måde ganska dåligt under natten å dagen för jag hade ett migrän anfall på natten där .. usch jag hatar verkligen det .
I dag så ska jag fortsätta i stallet tänkte jag å mocka ur calles box så jag kan börja där inne .. Ska bli så gott å få fortsättamåla så det blir klart nån gång ..
Å ska hälsa från en viss person att du kan dricka skiten om du så vill .. JA så farligt är det ha ha ha ha haha
Får även den vita färgen som ja ska börja med .. Den är lika dant baserad som betsen så jag kan även börja måla den .. Så gott å få det färdigt .
Annars så saknar jag min älskling å mina andra gums där uppe i från .. Vill fan inte vara hemma i helgen . Hade varit så gott att få åka upp dit å bara koppla av å släppa allt .. Jag trivs verkligen hur bra som helst i hans hus får verkligen ett sånt lugn ...men men blir inte så tyvärr ..

Har precis varit ute i stallet å mockat så det är färdigt . Gott å ha det gjort .
Ska bara slänga i mig en kaffe nu å sen ska ja gå ut å fortsätta
Ha en underbar dag som jag ska ha ..
LOve ya å misses you


Kommentarer
Postat av: ··•♦ Monixx ♦•··

Sv: haha njaa, det var sol.. först.

Men sen försvann den.,

Fast nu är den ju tillbaka lite iaf. :-)

I helgen och nästa vecka ska det bli sommarvärme hörde jag. Det ser vi fram emot.

Kram

2009-04-22 @ 11:57:36
URL: http://monixx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Har du klippkort så jag ska minnas dig??

Mejl-adress (Bara för miiig)

Har du nån egen blogg?

Finns det något du vill säga mig?:

Trackback
RSS 2.0