Hmm fick beodring

he he mor min hade visst inget att läsa så jag va tvungen att blogga lite
Just nu sitter jag med min älskling å tjötar lite .. så gott att han kommit ner nu Har saknat han såååå in i bäng
Å vet ni jag ahr fått ett nytt smek namn .. av mischa  michelin   He he GILBERT = Elizabeth
å standrad frågan för henne är just nu
- VA gör du ???
Tror jag har hört det meningen ca tio tyssen gånger ... men men va säger man .. dom är ju ganska underbara de barnen




Henny glader


Katta mycket impad av jenny vid datorn


Jenny glader igen med hjälp av Sötisen


Brolle .. börjar bli lång i kroppen ...



MIN SÖTIS
Fille BUS
 BUsisen i stallet
Täcket jag fick av Katta ..Tack gums KOLLA vad fin hon blev





BETTY FIN FIN




Kommentarer
Postat av: mamma

Tackar så mycket för det läsbara. Du kan skicka över bilderna på betty till mig de var ju bra.

Hade mamma

2009-04-18 @ 00:12:08
Postat av: Jenny

Fan va fint stallet blev!!! Snällt o lägga ut o sminkade bilder då.. HMM Nä.. Nu ska ja ta o sova litte har vart ute me hela bilen full i pojkar ;-) haha Du skulle vart me.. Fredde o Jesper på samma ställe.. Då blir INGET tråkigt :-P

Kyss på rej frua

2009-04-19 @ 01:35:55
URL: http://stridsgudinnan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Har du klippkort så jag ska minnas dig??

Mejl-adress (Bara för miiig)

Har du nån egen blogg?

Finns det något du vill säga mig?:

Trackback
RSS 2.0