Fin Fint

Japp japp  det blir det i stallet .. i dag har jag börjat måla i stallet och det blir verkligen kanon fint !!! SSSåååå nöjd
Har kommit en bra bit med Monixx hjälp i dag .. å hon skulle även komma i morgon så ja det kommer snart bli klart :-)
Får intvänta den vita färgen bara för det är ju inte vatten baserad så den vill jag nog inte måla när hästarna står inne på natten ..
Hmm jag förstår verkligen inte hur människor tänker när dom låter hästarna stå ute NU i minus grader utan täcken när hon varit sååå nog under hela vintern att dom ska ha täcken för den ena har ju så dåliga njurar eller ja va fan det va å den andra hade ju ingen päls m,m men lik väl kan dom gå ute nu utan nånting .. Hmm mysko .. Mina hästar är inne å står å mumsar gottit på höt å mår bra medans dom andra stackarna står vid grinden och vill komma in dom me .. Det gjorde dom i alla fall till tolv nu senast när ja kollade ut .. Hade jag tagit in dom så hade det blivit ett herrans jävla liv .... men har GOD lust att gå å ågöra det .. tycker synd om dom verkligen .. Å om hon nu är så rädd för färgen så är den ofarlig å har även torkat och jag har inte målat inne i boxarna än så jag förstår verkligen inte valet att ha dom ute ?!??!?!?!?!?
Har pratat med min älskling och saknar honom som hudnan likväl min darling .. gums i miss ya !!!
Men men nu ska ja krypa ner i sängen .. Fille pille vaknar nog om ett par timmar ..
Kram kram å sov så gott
baj baj
å by the way  så är ju inte internet så anonymt som man kanske hoppas på ;-)

Kommentarer
Postat av: ··•♦ Monixx ♦•··

Det kommer bli skitfint sen när det är klart!

Ja, den färgen torkar ju 5 minuter efter den är lagd.. :-S

Och inte luktar den något heller. Annars hade det ju inte funkat att måla innan hästarna var ute på bete..

Tack för kaffe och mat och allt igår!

Jag kommer ut sen när jag hämtat Emma.

Kraam







2009-04-16 @ 06:56:26
URL: http://monixx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Har du klippkort så jag ska minnas dig??

Mejl-adress (Bara för miiig)

Har du nån egen blogg?

Finns det något du vill säga mig?:

Trackback
RSS 2.0