Dagen kommer bestå av städning å saknad !!!

Sitter just nu å lyssnar på min älsklingslåt .. sååå underbar
Evanescense - Hello .... ahhhh wonderbar !!

Sitter å funderar på att jag ska städa satan här i dag .. Det stör mig att jag inte hittar min fönsterskrapa ...Vet inte vatt fan den har tagit vägen ... MORRRR ...
Men men får komma på något annat bra .. jag måste verkilgen ta fönstrena ja ser fan knappt ut .. mina hundar å barn har ju varit fönster kletare nr 1
Å nu sitter jag i telen med en människa som jag har fattat ett stort tycke för .. Helt jävla sanslöst måste jag ju säga ..
Jag vill att tiden ska såååååååå jävla fort nu så mina älsklingar ska komma ner till mig .. !!

Sen efter jag har städat lite så ska jag gå ut en sväng med barnen tror ja.. är ju så inte i helvetes underbart väder ute redan å klockan är ju bara tio ... å massa plus grader :-) I lika a lot !!!!!!
Nej nu ska ja lyssna på lite musik å fortsätta prata med sötisen !!
Baj baj ... Puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Har du klippkort så jag ska minnas dig??

Mejl-adress (Bara för miiig)

Har du nån egen blogg?

Finns det något du vill säga mig?:

Trackback
RSS 2.0