Ang dyhålet !!!!

Hmm ja det finns ett litet dy hål i hagen men om man skulle gå ner sig så pass som Luckysunshine hade gjort då får man nog vara bra duktig eftersom du inte kommer ner mer än trettio cm ... Finns inte en chans till att hästarna ska kunna gå ner sig där .. Både jag å  Min bror å hans tjej konstaterade att så som hon såg ut på sitt ben måste hon ha lagt sig ner på något sätt för vi har själva kollat efter hur långt ner man kan komma .. Sjukt .. men men ja ja det är bara att kasta skit å få det till att låta att mitt stall är ju såååå farligt å jag gör ju så mina hästar kommer att dö vilken sekund som helst ..GLÖM INTE DET !!!!!!
Jag vet att du är helt körd ja men inte att du va sååå körd .....!!!!!!
Å så har ju människan polis anmält mig .. ha ha ha sjukt .. men ja då kanske jag får tillbaka mina pengar som du inte har betalat .. både för hyres höjningen OCH bort körning av gödslen
Men men jag får la be han köra ner det till er å lägga det på eran uppfart eftersom du har så svårt å betala för dig ...
Eller ja du kan ju alltid åter använda det till dina hästar .. så sparar du ÄNNU mera pengar ..
nej nu ska ja gå ut å ha ihjäl något tror ja ... ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Har du klippkort så jag ska minnas dig??

Mejl-adress (Bara för miiig)

Har du nån egen blogg?

Finns det något du vill säga mig?:

Trackback
RSS 2.0