Ahhhh va gott !!!

Nu är ja äntligen klar med städningen för i dag .. Har bara felix rum kvar nu ...så jäkla gott å nu ska det fan hållas så här me ..
My har redan börjat å stöka ner men nu ska ja jaga henne med blås Lampa om ja ser en enda pryl utanför hennes rum ..Visst det har varit en massa utanför i dag men man kan ju inte hjälpa så mycket när emma å mischa My å Felix hjälps åt :-) He he då blir det gärna bomb nerslag .

.
Fan just nu sitter jag å längtar så det gör ont alltså !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
Han nämnde något om att han kanske skulle komma i dag men jag tror inte det blir så eftersom klockan har dragit i väg rätt rejält nu .. Å för en stund sen så skulle han testa å starta upp den .. Håller tummen för dig godingen !

Hmm ja dagen har bara bestått av städning för hela slanten nästan Monica va här å städade sin bil å fixade iordning ..
I samma veva så gjorde vi stallet å gjorde färdigt för kvällen så det bara va att släppa in dom ..
Hmm jag eftersom jag nu försov mig å typ bara va mänsklig så skulle hon släppa ut hästarna i morgon å så får vi se hur det blir på kvällen .. så meningslöst att gå ut å släppa in dom när hon ändå är här ... Som hon alltid brukar vara .. då kan hon ju likväl släppa ut å in hela tiden eftersom det inte duger med att jag å monica ska göra det !!!!!
Mysko men ja ja .. 
Sen vatt ja till mor å far en sväng oxå å träffa Nina å Linuz kom efter ett tag ...Min lilla loppetopp va me .. usch fan va ja saknar ...men hon mår bra å blivit KANON fin i både hull å färgen nu med all sol :-) så roligt å se skillnaden på henne när det är sommar å vinter .. Tappar allt på vintern å blir kanon fin på sommaren ...
Hon va ganska loj i dag det va inge roligt att träna sa hon . . ..
Nej nu ska ja hoppa in i duschen å sen blir det antingen sängen eller soffan !
Kram på er å saknar dig Gums !!

Kommentarer
Postat av: mamma

Hoppas att du får sova inatt, nu när du har varit så duktig. Hjälper du My med att plocka upp leksakerna så håller det sig nog ett tag. Hon kan ju hjälpa dig med att plocka upp efter dig, så håller sig nog hela lägenheten fin ett tag. haha

Hade o sov så gott

2009-04-04 @ 21:47:15

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Har du klippkort så jag ska minnas dig??

Mejl-adress (Bara för miiig)

Har du nån egen blogg?

Finns det något du vill säga mig?:

Trackback
RSS 2.0