Usch va trött ja ska vara

Fan har varit trött nu ett bra tag å det spelar ingen roll hur mycket ja sover .. Hmm vet i fan va det är


Ja så va det ju det hära med att blogga det va ju ett bra tag sen jag gjorde det .. Men får la göra ett försök till att få en informerade bloggis

Mycket har ju hänt på alla fronter
Caprice såldes för ca två tre månader sen å saknade är STOR kan jag lova .... usch ja tyvärr fick ja reda på att hon blivit skadad så ja hoppas allt går bra med henne .

Sen har ja ju fått hem min lille Brolle sååå fin är han så vi hoppas ju på att han blir fin så vi har något fint att ställa sen :-)
Loppan har blivit valp igen å leker som bara den med honom men i bland tycker ja synd om henne då hon blir helt mörbultad av honom .. hon säger ju iinte i från alls ju .. Stackarn

 Sen som de flesta vet har jag ju flyttat till ett ställe som ligger kanon fint .. typ tre rum å kök fast Stort .. trivs bra men har lite kluringar på om ja ska ta en lya i stan i stället å ha hästen där jag har den nu .. är himlans roligt då vi kommer så bra överrens om allt . å så är det ju roligt med sällskap . Stallet är ju inte färdigt här å ja vet ju inte alls när det kommer bli klart då en aldrig få fingrarna ur arslet å fortsätta .. Fan ska man lova saker å ting för å inte göra det .. inte ens halv klart
SUCK men men vi får la se om ja tar hem min pålle eller bara hyr ut det till andra här hemma .. Himla smidigt för mig att ha hästen där då det ligger på vägen till jobbet så ja åker ju ändå förbi där ett par gånger om dagen
Hmm Ja vi får se vad som kommer att ske ..

Hmm ja har en ny häst som kallas Bojjan Heter Flanagans Boy .. jätte fin är han rolig att rida ja allt himla mysig i stallet är han står å pussas å gosas ..Det storm trivs jag me .. men man tänker ju en hel del på casprice .. men visst hon har det himla bra nu me .. Bortskämd å fin

Annars så jobbar ja mest så mycket ja bara hinner å kan .. visst det blir lite jobbigt nu när man ska hinna å rida å allt men men det får lösa sig .
*S* har ju haft sina duster från å till men just nu är det lugnt .. bara att invänta nästa bråk... usch vad ja önskar att vi kunde slippa varandra .. hade varit så mycket lugnare så sätt .. Att en människa kan vara så falsk som han varit mot mig å ljugit för mig även när vi va tillsammans å gå bakom ryggen på mig .. Fattar inte hur han kunde . Så han kan ju inte ha älskat mig till fullo som han har sagt .. usch nej .. han är´bara så riktigt äcklig i mina ögon nu mera ...usch  usch

Felix å My mår bara bra just  nu i alla fall .. haft mycket sjukdomar nu när my börjat på dagis .. det är ju det träligaste med dagis att dom blir sjuka så mycket ..

Nu ska vi se om ja  inte kan få en bild på Pållen lite

hmm fixa fixa



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Har du klippkort så jag ska minnas dig??

Mejl-adress (Bara för miiig)

Har du nån egen blogg?

Finns det något du vill säga mig?:

Trackback
RSS 2.0