Snö å bromsar å skit ....

Hmm ja fest har det varit å det va verkligen skit skoj .. Alla va utklädda å vi hade skit trevligt tycker jag ..Himla synd att inte alla kunde komma :-(
Ska försöka lägga upp en bild på teskeds gumman snart he he

Annars så har det mest varit jobb å barn som gällt den senaste tiden
Måste byta bromsar på bilen nu för nu låter det för jävligt rent ut sagt ...Har köpt det så nu väntas det bara på att Far min ska ha tid .. JA vet att han har en FRU oxå men va fan ska jag göra då .. ?????


Har varit å kollat på en Pålleman till My .. Sååå fin va han så nu ska ja ta å ta hem bägge hästarna så man är lite mera hemma.
Nu är nästan två boxar klara bara en dörr kvar i princip å nästa vecka så kommer det tre balar med hö hit ..Home delivery Skönt :-)
inte så farligt dyra heller som tur är . Söndag blir det väl till att åka å hämta spån med Trakorn å¨Kärran ska gå ut å röja upp där ute nu för just nu ser det ut som hej kom å hjälp mig där ute . Men men kan fixa galler ganska smidigt ska bara borra hål för stängerna eftersom ´det är betong så går inte å fästa dom på något annat sätt.  Tyvärr men men
Ska städa ur min kommande sadel kammare om det nu ska bli det ...ganska blött å fuktigt där inne så det får la vara en fläkt allan där inne för å få det torrt .

Hmm ja massa projekt finns det ju verkligen men det blir nog bra när man är färdig visst det tar ju tid men skam den som ger sig . Ska blil gott å få ha stall lukten på gården Hoppas bara att ja kan hyra ut två boxar me .. när dom nu blir färdiga . Himla tråkigt utan sällskap å rid sällskap . Hade kunnat ha två nästan som ville hyra in sig om det va färdigt så det är lite synd. Dom backade nog för att det in te va färdigt då . tyvärr
Ska åka å köpa lys rör så man får upp lite lyse i stallet .. finns bara ett just nu å det räcker inte ute finns det massa belysning men vet i hundan vad dom har tänkt där inne ..Mysko

Denna söta lille Billy Butt va såååå söt så jag vart hel frälst å han passade My perfekt Hon skrittade lite på han å det gick hur bra som helst . Å vagn å grejor skickar hon me oxå så mysiga turer i skog å mark går att ta .. Ska bli så skoj ..
Sysselsättning till my me som hon gillar .
Nu i dag så ska vi gå ut i snön här å busa lite å se om Loppan vill dra pulkan :-) tror jag hon tycker är skoj


Så jävla förbannad blev ja på Brolle han fick tag på min Mobil å satte fin fina märken på bara två sekunder medans han sprang hund aset .. han gör mig olycklig det dära monstret säger ja bara ..Ahhhh Tycker inte om han alls just nu ...jäkligt billig är han just nu  ALDRIG mer en valp .. Loppan va gudomligt snäll när hon va valp kan ja lova .. Går inte jämföra alls .
Han hade visst haft väldigt roligt hos S när dom va där för över nattning .. varit på allt .. Hmm han va inte glad å inte loppan heller för han va ju tvungen att plocka bort madrassen å då hade ju Loppan inget att ligga på som va varmt å gottit
HERE Comes teskeds Gumman ha ha ha med broder  tuck


Sen blev det att byta om gick  inte att röra sig i det andra
 Va skönt med sina vanliga kläder igen
Men roligt va det ... tror ja chokerade min bror lite i alla fall :-)
'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Har du klippkort så jag ska minnas dig??

Mejl-adress (Bara för miiig)

Har du nån egen blogg?

Finns det något du vill säga mig?:

Trackback
RSS 2.0