Pissväder

Fan vilket tråkigt väder det ska vara hela tiden ....SÅåååå tråkigt med detta fnykande hela tiden
I dag försov ja mig . hatar verkligen att göra det blir så trött på mig själv Fan hörde in te ens klockan i dag på morgonen Så det va ju bara att ringa till dagis å säga att vi kom senare ,
PINSAMT
Annars så har ja jobbat å på slutet gick det smidigt  .. sen va det bort till stallet en liten sväng å mocka å göra färdigt .. red inte i dag för ja hann inte så ja får ta det i morgon.
Så nu i kväll har my å jag bara tagit det lugnt
blev en pizza till middag i dag orkade verkligen inte ställa mig å laga mat .
Nehej nu ska ja gå å sätta mig framför tvn en stuind sen blir det sängen
Kram baj baj
Å du ska inte sälja hunden eller lämna tillbaka den för då blir ja sååååå lessen Dom ska ha dig å ingen annan .. Det kan vara motigt många gånger men det blir bättre å skulle du inte sakna do mlite väl mycket om du skulle göra det ???
Puss

Kommentarer
Postat av: Jenny

hahaha.. Har ju ångrat mej jue.. :-P Men du vet ju hur allt ligger till nu så de kanske är lättare o förstå mina utbrott ;-)

Puss på dej!

2008-10-23 @ 20:30:51
URL: http://stridsgudinnan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Har du klippkort så jag ska minnas dig??

Mejl-adress (Bara för miiig)

Har du nån egen blogg?

Finns det något du vill säga mig?:

Trackback
RSS 2.0