MMmmmm redan FREDAG :-) :-)

I dag kommer mina småttingar hem .. saknat dom .. har ju inte fått gosa alls ju nu på två dagar ..suck men men
I helgen ska vi åka å titta på en liten pålle till my kanske .. Hoppas det är en som passar henne .. Då blir hon glad :-)
Skulle vara ganska mysigt att ha nån som man kan köra lite å nån som hon kan hålla på med Hon vill ju så hemskt gärna h¨lla på med min men det funkar ju inte riktigt . Är skit rädd att hon ska få dessa 5-600 kg över sig på något sätt . Bojjan är verkligen super snäll men man vet ju aldrig . Kan ju alltid bli rädd för något .. eller nån kommer in rusandes av hundarna vilket dom gör väldigt ofta :-)
I går fick Brolle Loppan Kiddo Å bajse leka å det gick vilt till stund tals He he kiddo åkte ner i leran så det sjöng om det ...(fniss) F fick bada hund igår he he he ..inte skade glädje ..lovar

Hmm ja annars så ska vi åka till ränneslätts loppet å stå lite i depån å se roligt ut ;-) synd att man inte kan mecka .. hade varit roligt att kunna hjälpa till på något sätt . Så det blir till att åka hem å steka ÄGGA macka till en del så dom får i sig något att äta Ägg macka hör ju alltid till I alla fall till Rallyt Eller utställning STANDARD GOTTIT
Sen ska ja la till pållen en sväng å mocka å fixa .. Är ju sååå surt att vi inte kan använda ridhuset .. Hmmf va då fundera på det Jag vill kunna rida där juuue
Fan va bortkämd man blir . just nu i dagen läge står ja i valet å kvalet om ja verkligen vill flytta hem min häst sen när stallet är klart eller ej .. Hmm himla skoj å stå där vi är nu .. F å ja har verkligen skita skoj tillsammans
Har exakt samma funderingar i det mesta å hon är som ja .. Nu hoppas vi ju att hennes pålle går egenom nu å inte fortsätter med behandling stackarn .. HÅLL tummen för henne

Just nu sitter jag å väntar på att bossen ska komma med nytt jobb så ja kan jobba lite . I går så jobbade ja till tolv å fick allt klart ...det va sååååååååååååååå skönt att inte ha något att stressa till nu på morgonen så nu kan jag ju uppdatera er alla här ju ;-) ska ju i alla fall FÖRSÖKA hålla liv i denna blogg ..
Hmm ja nu ska ja hjälpa mor å¨sy lite tror ja ..
Ha det så gott ¨å ha en underbar fredag som ja ska ha

Fan va ja vill åka i helgen till vildingarna där uppe .. vill vill vill vill ... fan fan fan
Puss å hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Har du klippkort så jag ska minnas dig??

Mejl-adress (Bara för miiig)

Har du nån egen blogg?

Finns det något du vill säga mig?:

Trackback
RSS 2.0