Ja Helgen ???

Jaaa va fan har ja gjort i helgen .. Allt å ingenting känns det som


I fredags så koma mina sötisar hem från att vara hos steve å så skönt astt ha dom hemma .. Fan drömde om att Steve kidnappade felix från mig i natt usch va ja grät när jag vaknade ....Fyyy
Må detta aldrig hända !!!! Va så arg , har nog aldrig kännt sån frustration innan .. usch usch
Hmm ja va gjorde ja mer i fredags .. hmmm minns inte riktigt Jobbade nog tror ja
Red lite kanske .. Fan man har ju minne som en jävla fiskmås ju ... å inte ens 28 än  Oj Oj Kan bli farligt detta

Sen i lördags så va jag å barnen å Mor å Far å kollade på när mina två Bröder gjorde sin debut på slätten Bägge två förvånade mig  STORT MEn stolt över dom bägge två nu kan ja säga ,.. Fan hade ju inte klarat en meter där inne i jyttret...
Ni är beundrade ..he he
Sen skulle jag i väg å kollat på en liten pålle men så blev det inte för ja va tvungen att fixa lite i stallet för det hade kommit en ny tjej som ska ha sin pålla där .. Så ja satte upp lite saker å ting till min pålle i den boxen han skullle ha nu .
 Sen va Frida så sugen på att gå ut så ja erbjöd mig att sitta barnvakt åt henne eftersom ja hade mina gullingar så mig spelade det ingen roll om ja hade en till eller ej .. Men det blev ju inte mycket sömn för ja klarade ju inte av att somna på soffan .. hmmffff så det va bara att sitta uppe tills dom kom hem vid tre tiden .. så på söndagen va ja måttligt trött .
Men men slöade mest hela dagen tycker ja .. va i väg å handlade lite så lagade ja å frida middag Tacos å mums va gottit de va :-)
Sen va det ut till stallet å mocka å fixa lite å sen ringde stevo å sa att hans bil hade gott sönder så ja körde felix till han där han stog å skulle blki upphämtad .. Usch ja på tal om bilar så måste ja fixa min nu .. Bromsarna är HELT slut .. järn mot järn är inget bra Låter ganska mycket då kan ja lova .. så blir till att åka till mekonomen i morgon tror ja
Ahhh å så måste ja fixa gas klockorna .. Hmm undra om Far min kan filura ihop en såndäringa som han kan fylla dom .. Hmmmm Sätt fart på geni knölen nu far så ja kan fylla dom så ja kanske men bara kanske slipper att köpa nya som går på massa pengar :-(     VILL inte lägga några alls på denb just nu .. Hmm ja får la se hur det blir

I dag så har ja jobbat med lite nya saker Tvätt påsar he he he inte världens roligaste men lite skojigare än samma gammla skurdukar som ja sytt nu ett bra tag  :-(
Men usch .. jag trodde ju inte att det skulle ta sån tid som dom gjort .. Trodde det skulle gå lite smidigare ( DUMMA JAG )

Jag va ju i väg till Stallet å fixa där å fick låna en transport så ja lastade han i dag å han va SUPER snäll att lasta ..TACK gode ... han gick bara rätt på sååå underbart ,
å så åkte vi ner till stommen ridhuset å red där å han va sååå lugn å fin . Hoppade med han i dag för första gången å hej å hå vilken hopp kanon jag har fått tag på .. Så himla trevlig att hoppa .

Men det tar ett tag innan man kan jobba i hop han ordentligt för han måste hitta sin balans å lite .. få rätt muskler å allt .. sen kanske man kan ut å tävla .. he he inte ja då men nån annan kanske .. :-) Får leja frida eller nån
Men ack så nöjd ja är med honom .. finns bild bevis men har inte fått dom från fotografen än .. men det kommer så småningom . I dag så va det en som rignde om stall plats så nu kanske ja har två som vill hyra in sig så man kan ju alltid hålla tummen . Fan vet inte hur ja ska göra vill itne flytta min därifrån han står nu ju allt är ju så smidigt där ju ..
Hmm ja det tåls å funta på i alla fall .. Hon skulle kolla ut på torsdag så hoppas hon är intresserad i alla fall.
Nej nu ska ja hoppa till kojs å goa med Loppan en stund innan john blund kommer ..
Ha det gott å ha en underbar dag i morgon allesammans
Min Alien när hon hade ögoninflamation Kom ju på att ja hade dessa måste visa



Kram Kram Baj Baj


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Har du klippkort så jag ska minnas dig??

Mejl-adress (Bara för miiig)

Har du nån egen blogg?

Finns det något du vill säga mig?:

Trackback
RSS 2.0