Hmm ja det har snöat en hel del

Jo det ahr ju det å slaskigt värre är det ute .. Fan jag som hoppades på att det kunde vara minus grader ute så det kunde ligga kvar i alla fall . Blir ju såååå mycket ljusare ute. Det hade jag gillat
Men men man får i nte som man vill här i världen för då hade jag varit sten rik ....
Oj oj oj det hade varit en fin dröm det ja ..

I dag ahr ja varit hemma nästan hela dagen å städa å plockat efter alla här ..Hundar å barn kan verkligen stöka ner Å sen ja då som kan vara en riktig slarv majja i bland när jag inte orkar .. Har varit riktigt trött här ett tag å det har ju märkts här hemma om man säger så .. Men nu är det lite mera ordning i alla fall

Sen har vi varit uppe hos hyresvärden å tjötat lite . Dom är ju himla trevliga . My har lekt lite med en tjej som hette Siri eller iris kommer fan inte ihåg .. Super söt va hon i alla fall hon gillade Felix som bara den . släppte inte honom för fem sekunder ..:-)
Sen har ja å Loppan My Å Fille varit ute i snön å åkt pulka . Loppan fick äran att dra med min hjälp å ACK va roligt hon tyckte det va ,,Jisses det bara lös om hunden å barnen tyckte det va minst lika skoj .. Alla hade ett STORT leende på läpparna :-)
Sen va det till att gå in å byta om för blöt som fan blidde jag .. usch blask är ingen höjdare ..usch å fyyyyyy

Sen for ja in till mor å fick låna min fars bil snäll som han va för mina bromsar är ju  inte alls vad dom borde vara .. FAN ATT MAN INTE ÄR MEKANIKER SJÄLV ..Oj så smidigt allt kunde vara då när det gällde de dära jävla bilarna ..Usch så nu ligger pappa min å svär över min bil som han sa att han inte skulle göra i dag men va nog illa tvungen tror ja .. stackarn .. å mor som sitter inne å väntar på sin gubbe Usch fick väldigt dåligt samvete ..
SORRY
Pappa jag vill byta bil med dig .. vill du det ..????????? din är ju tio gånger skönare att köra än min ..usch gillar in te min alls i jämförelse med hans .
Enda nack delen är ju att han inte har drag på sin nu då ju så det skulle ju inte funka ... dumt

Sen har jag å barnen varit borta hos Frida å Krille å ätit Pizza å tjötat lite å my måste verkligen trivas där .. Hon älskar att åka dit även om inte Evve är hemma eller inte ...roligt är det i alla fall
Sen va det en snabbis bort till far å kollade om ja fick ha hans bil tills i morgon å det gick ju vågar itne köra själv i fall det skulle hända något när barnen är me .. usch usch Nej nu ska ja hoppa ner i sängen å värma mina fötter som är stel frusna sen ja va ute i snön innan i dag ..
Kram på er alla Baj Baj


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Har du klippkort så jag ska minnas dig??

Mejl-adress (Bara för miiig)

Har du nån egen blogg?

Finns det något du vill säga mig?:

Trackback
RSS 2.0