BLÄÄRRKKKKK

Usch fan va trött jag ska vara ..Kan någon SKAKA liv i mig så ja vaknar ..Känns som om ja går i världens jävla dvala å vaknar i nte riktigt helt

I dag har ja jobbat lite sen varit hos hästen en sväng å mockat å donat å gosat lite ....Mysigt å detta jävla pisse väder gör ju inte mig gladare heller .. eh he säger som pappa det är ju höst nu .... *ASG*
Felix å My är hos steve en sväng å dom hade varit ute i skogen i dag å grillat korv å ätit ärt soppa myyyyssssigt  har kort på dom på telen som ja tänkt att ladda in sen när tillfälle ges .
Ska just nu gå upp å sätta mig å jobba lite tänkte ja men så kom mor min på den brillianta iden att ja skulle klippa henne ... usch vill inte .. skulle ju jobba ju ..Mycket som gärna kommer i vägen för jobbet just nu känns det som .
I dag skulle jag gå upp kl halv sju men vaknade FAN  inte ens av klockan när den ringde så ja va inte å jobbade förräns vid tio .. Usch fan inte kurage alls nu ju ...kräks på mig lite

Men men nu kom mor ner å ja ska la klippa henne så vi får la se vad som händer å sker .. ska ju bort å kvälls fodra hästarna sen me innan natten ..
Kram på er alla
SAKNAR DIG ME GUMS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Har du klippkort så jag ska minnas dig??

Mejl-adress (Bara för miiig)

Har du nån egen blogg?

Finns det något du vill säga mig?:

Trackback
RSS 2.0