Sjuka allihopa här snart

Usch detta är verkligen en pärs ....
Jag har varit sjuk med hög feber å svin ont i huvudet nu sen ja kom hem .. i natt hade ja bara 41 grader i feber .. fan vill så hemskt gärna byta kropp med nån annan just nu .. hela kroppen skriker känns det som .. usch å svin trött är ja för ja kan inte sova å i natt fick ja inte sova alls då Felix kom hem i går å va dö sjuk han oxå så han har legat å varit lessen hela natten i princip .. Precis lagom till att man slumrar till så har han vaknat med ett gallskrik å sedan bara gnäll.. typiskt för feber tycker ja . Gav honom alvedon men han verkade inte bli bättre för det .. visserligen så gick ju febern ner men han va minst lika sur å trött å sjuker .. Stackars liten :-(:-(
 så nu är det bara att vänta på att my kommer att bli likadan ... Hon har börjat snora så det kommer la nu när som ...:-(
Va ute å skulle släppa ut hästarna å bara av en sån simpel sak blir man skit slut å lite till .. kroppen har verkligen ingen ork alls ...såååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååå tråkigt att vara sjuk vill bara gå å sova sova sova

Mmmmm detta är ett gnäll inlägg men men nånstans måste ja ju få gnälla av mig lite .. å puckot kunde inte ens fråga om han skulle ha felix när ja sa att ja va sjuk å hade jätte hög feber .. Hade tillomed 42 grader härom natten men icke . Inte ens en fråga .. Men så är det när man inte kan tänka på andra människor än sig själv .......Huja inte kommer ja ställa upp för honom nån gång
Å ett roligt besked är att han äntligen har bestämt sig för att ja ska ha Felix  på heltid .. Ska bli sååå skönt för lille plutten å få ha en lugn punkt nånstans .. Motiveringen till det beslutet va att han ville börja köra häst å att han skulle ta hem en häst han haft i träning å att han ville sko mer igen ... Snacka om att i nte vilja ha sin pojk .. Varför då bråka så som han gjort innan . Hade ju bara  varit till att säga som det va .. Å han som sa till mig att han trodde att jag ville lämna honom hos han för att JAG tyckte det va jobbigt .. hmm ja det är ju bara synd om han ....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Har du klippkort så jag ska minnas dig??

Mejl-adress (Bara för miiig)

Har du nån egen blogg?

Finns det något du vill säga mig?:

Trackback
RSS 2.0