Rally för hela slanten va det ja :-)

Har varit på Rallyt här i stan i dag å det va verkligen jätte skoj ..Min bror körde å min Far åkte med som kartläsare

Sen åkte min Farbror å min Fasters man å mina kusiner Det är ju alltid så skoj att  åka ut å kolla för man känner ju ganska många då nästan hela släkten är där :-)
Jag å min lille bror gav oss ut till sträckan med Min systers man å barn .. Tack snälla linuz för hjälpen i dag Tack Tack snällt av dig
Å när vi väl stog där så kom min andra bror å hans tjej å sen ett par kompisar till oss .. Så det va livat i skogen ;-)
Det sura va ju att en körde av å det hade blivit en bruten fot å en som hade ont i nacken så det dröjde ju en bra stund innan det kom i gång igen Så efter första åket på sträckan så tog ja brors bil å åkte in till stan igen till servicen å värmde oss lite å gav barenn mat för klantiga jag hade ju inte gjort masssäck med oss å så tänkte ja köpt på serveringen innan vi åkte ut men det tog lite tid in till stan för mig så Linuz å Pelle ville inte vänta på mig så ja fick strunta i macka å dricka .. men men lite godis å välling så va världen bra ett tag i alla fall ;-)
Efter vi värmt oss lite å ja fått i mig kaffe så gick vi ut å pratade lite med Morfar å Bror efter dom kört andra sträckan å allt hade gått ´bra å bilen va hel å bra tider så det såg ju lovandes ut å totalt i dag så kom han Tvåa .. himlans ksoj för dom .. GRATTIS GRATTIS
NEj nu ska ja ta mina ömma fötter å mitt ömmande huvud å lägga mig i sängen å sova som en jävla gris kan ja lova ..
Kram på er alla å ha det så gott

Baj Baj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Har du klippkort så jag ska minnas dig??

Mejl-adress (Bara för miiig)

Har du nån egen blogg?

Finns det något du vill säga mig?:

Trackback
RSS 2.0