Jävla Hund

Mmmm just det ja .. han har tagit min fjärrkontroll till boxern så ja kan inte kolla på tvn .. MORRRRR
Annars så har ja varit hemma med barnen hela dagen å sen kom stevo å snickrade klart  så nu har ja i alla fall Två boxar så nu blir det hem flytt ..
Ska bara åka å hämta spån .. Hö är fixat å två boxlås måste ja köpa me .. resten tror jag att ja har ..
mycket med det hela .. Nu på kvälls kvisten va ja bort till mor å far å där va halva släkten :-)
Sen bort till stallet en sväng å gosade pålle .. mys mys å gos i massa ..
Tack Frida för mockningen å de ..
Nej nu ska ja leta fjärris men ha det så bra
Kram kram

Kommentarer
Postat av: Monixx

Hejsan!

Du har blivit utmanad av mig på min blogg. ;-)



// Monixx

2008-11-03 @ 22:42:01
URL: http://monixx.blogg.se/
Postat av: ewa

2008-11-04 @ 17:18:20
URL: http://amstaffarna.cybersite.se
Postat av: Anonym

haha, är det jobbigt att ha valp =)

blev lite tokigt ovanför, inget skrivet =)

kram

2008-11-04 @ 17:19:48

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Har du klippkort så jag ska minnas dig??

Mejl-adress (Bara för miiig)

Har du nån egen blogg?

Finns det något du vill säga mig?:

Trackback
RSS 2.0