I dag kommer det lite hästar ..

I dag så blir det mycket att göra ..
Det kommer en tjej med fyra stycken hästar Ska bli så skoj å få lite liv i stallet .. i alla sällskapet som blir ..
Det är ju inte många som kommer ut å hälsar på här så ja får la hänga i stallet för å få lite tjöt stund ..he he
Så nu är snart fyra boxar helt färdiga .. steve kom hit i fredags kväll å snickrade lite med min föga hjälp .. Fan minsta jag gör får jag ju svin ont .. Fattar inte det ..är så tråkigt
Å så nu i dag ska ja flytta allt foder å göra i ordning i den kommande sadelkammaren ..Kommer nog bli himlans mysigt när allt är klart  Redan skillnad i stallet när dom fyra är på plats .. å dom som flyttar in här nu ska göra två boxar på varsin sida foderboet .. å sen framöver ska det bli två st ponny boxar där me tänkte ja ..
Så då kan ja ta in två till . Å det bästa är att denna tjejen vill göra så mycket som möjligt själv så som fixa hö å spån m,m
så jag behöver inte göra nånting med hennes hästar hon tar tom sina utsläpp på morgonen .. men det ska ja prata med henne om eftersom ja ändå går ut å släpper ut mina så kan jag ju likväl ta hennes me ju
Nej nu är det ut å röja som gäller .. Ha det gott allesammans

Å tack alla för presenterna ja fick å Tack Jelix för ett mysigt kalas Tack å¨bock
Baj baj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Har du klippkort så jag ska minnas dig??

Mejl-adress (Bara för miiig)

Har du nån egen blogg?

Finns det något du vill säga mig?:

Trackback
RSS 2.0